Hvor er jeg dog åndsvag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. januar 2011

TbCp

Oprettede en tråd herinde (på baby.dk ikke i ns gruppen) for noget tid siden om at Liva stadig ikke er blefri. Fik rigtig mange gode svar.
Men efter der synes jeg bare der er oprettet så mange tråde om at børn er stoppet med bleen både som 2 og 2 1/2 årige...

Jeg bliver helt vildt ked af det og tænker jo om der er noget galt med Liva. Og jeg bliver helt vildt midsundelig på dem hvis børn blev så tiligt blefri og tænker de blærer sig.

Jeg ved godt jeg er helt vildt åndsvag!!! For det første skal man lade være at sammenligne børn, for det andet skal de da have lov at blære sig med deres dygtige børn, jeg gør det jo selv, men alligevel sidder jeg og bliver lidt ked af det...

Nå øv, måtte bare lige ud med det og så håber jeg at Liva bliver blefri inden længe og gør hun ikke det ja så er hun jo stadig min dejlige DYGTIGE pige!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Ida.

Tina søde du - så lad da være med at læse de tråde De åbner jo ikke sig selv, vel!

og hey - Liva har stadig ble på, men hun kan lægge puslespil med 54 brikker

Anmeld

29. januar 2011

TbCp

idamaria83 skriver:

Tina søde du - så lad da være med at læse de tråde De åbner jo ikke sig selv, vel!

og hey - Liva har stadig ble på, men hun kan lægge puslespil med 54 brikker

Ja jeg ved det! Jeg er simpelthenen spade

Og ja DET kan hun Og DET er jeg stolt af!!!

Anmeld

29. januar 2011

LIZO

børn er forskellige.. hun smider den når hun er klar til det.  mange der smider den tidligt hvis jo os ha en del uheld..  liam var os over 3 da han smed bleen, børn er meget forskellige.

Anmeld

29. januar 2011

Klitgaard

ja børn er så forskellige min søn smed bleen da han var 2 år og 10 måneder men han kan da overhovedet ikke lave puslespil man kan jo altså bare ikke lige blive god til alting på en gang

Anmeld

29. januar 2011

TbCp

LIZO skriver:

børn er forskellige.. hun smider den når hun er klar til det.  mange der smider den tidligt hvis jo os ha en del uheld..  liam var os over 3 da han smed bleen, børn er meget forskellige.

Ja det er også det jeg ved og derfor jeg bliver så sur på mig selv over at jeg bliver ked af det over det...

Anmeld

29. januar 2011

TbCp

Klitgaard skriver:

ja børn er så forskellige min søn smed bleen da han var 2 år og 10 måneder men han kan da overhovedet ikke lave puslespil man kan jo altså bare ikke lige blive god til alting på en gang

Nej det kan man nemlig ikke, det er også derfor jeg bliver så sur på mig selv over at jeg bliver ked af det pga. det, for det er der jo slet ingen grund til! Hun kan så meget andet!

Anmeld

29. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Nej det kan man nemlig ikke, det er også derfor jeg bliver så sur på mig selv over at jeg bliver ked af det pga. det, for det er der jo slet ingen grund til! Hun kan så meget andet!

du er bare menneskelig Tina!!

man vil sit barn det bedste og så tror man at det at være bedst til alt, er det bedste...

Nikoline har ikke engang gjort antræk til at ville nærme sig en potte eller et toilet...  vi tænker på det til sommer, så er det lettere at rende i barn numse nemli... eller måske ikke lettere men så forhåbentligt varmere

Anmeld

29. januar 2011

JustAnotherName

Altså hvis det kan være til nogen trøst, at spejle Liva lidt i Bianca,
så kan jeg da fortælle, at Bianca HELLER IKKE er helt blefri endnu.

Og Bianca kan SLET IKKE lave puslespil af den størrelse og sværhed.

Så Liva er foran på nogle punkter ift. Bianca.
Og ellers meget lige i udvikling, tror jeg. Og de er jo jævnaldrene!

Bianca KAN ikke en masse ting, som jeg kan "blære mig med".
Hun er ikke specielt fremmelig af sin alder.
Men hun er bare pisse sød og dejlig!!!! ...Og jeg er MEGET STOLT af hende.

Anmeld

29. januar 2011

Munder

Er lige på en smugkigger udefra, men ville bare sige, at jeg sagtens kunne have skrevet dette indlæg!!!

Min datter var  også over 3 år, da hun lagde bleen, men er ekstremt finmotorisk god. Mit råd til dig er: Lad være med at sætte alder på, hvornår hun kan specifikke ting, men glæd dig over, at du har en skøn datter, der trives og har det godt.

Ved du hvad, hun skal nok i løbet af den kommende tid, lære det med renlighed.

Min datter er 4½ år og kan ikke cykle endnu, men kan tegne som et barn på 6.

Det skal nok komme. Mit indlæg er noget rod, men er skrevet i den bedste mening for at vise dig, at ingen unger er ens, og vi som mødre skal prøve at lade være med at sammenligne alt for meget!

Dorte - hønemor til Andrea på 4½ år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.