fuck et chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

merle2010

mortil3trustrup skriver:

Han burde bestemt ikke tage afsted hvorfor er det lige at nogen mænd ikke forstår at sætte farten ned når alarm klokkerne de ringer. Men samtidig tror du ikke din mand tænker at sæt nu han aldrig kommer afsted på denne tur med ungerne.. Det er svært men han burde helt bestemt tage den med ro og blive hjemme. Så hellere lave noget som i ikke plejer at gøre hjemme så ungerne stadig syns det er en fed dag.

ja det kan jo være at han tænker sådan, men han har osse bare svært ved at sætte farten ned.. og han har stress i forvejen vil bare ikke miste min mand nu.. det er sku for tidligt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

mortil3trustrup

merle2010 skriver:

ja det kan jo være at han tænker sådan, men han har osse bare svært ved at sætte farten ned.. og han har stress i forvejen vil bare ikke miste min mand nu.. det er sku for tidligt..

Det er MEGET FOR tidligt. Men desværre er der nogen mænd som skal lærer det på den alt for hårde måde. Men håber da han tænker sig lidt om og sætter farten en smule ned så i får lov til  at beholde ham MANGE år endnu.

Anmeld

29. januar 2011

klmf

Godt det ikke var en blodprop. Håber han har fået nitro-spray med hjem, ellers ville jeg ikke synes det var fedt han tog alene afsted med ungerne...

Anmeld

29. januar 2011

Najsen86

sikke en forskrækkelse... godt det ikke var en blodprop.. du får lige et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.