fuck et chok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

merle2010

min mand røg med ambulancen idag, pågrund af stikken i hjertet... var bare såå ked, og stod her med 3 unger og kunne ikke tage med..

min mor kom så hurtigt hun kunne, og jeg drog afsted mod sygehuset.. han blev undersøgt meget grundigt.. og snakkede om en blodprop i hjertet

men efter lang tid, og mange undersøgelser, fandt de ud af, at det bare var hjerte kramper.. bare og bare, men bedre end end blodprop..

han er hjemme igen, og er okay efter oomstændighederne..

men fuck et chok, troede lige jeg skulle miste min mand, og børnene deres far..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

mortil3trustrup

kæmpe  til dig og manden. Heldigvis han er hjemme igen og efter omstændigheder ok. Skal han ikke til noget kontrol eller noget? nu gælder det om at tage den med ro de næste par dage. Men ja man får et helt chok når der sker sådan noget.

Anmeld

28. januar 2011

merle2010

mortil3trustrup skriver:

kæmpe  til dig og manden. Heldigvis han er hjemme igen og efter omstændigheder ok. Skal han ikke til noget kontrol eller noget? nu gælder det om at tage den med ro de næste par dage. Men ja man får et helt chok når der sker sådan noget.

jo han skal til egen læge på mandag troede lige vi skulle miste ham han vil bare ikke tage den med ro.. skal på heldagstur med de 2 store imorgen, og jeg kan bare ikke tale ham fra det jeg bliver hjemme med den lille, da jeg ikke synes hun skal køre 7 timer i tog når hun kun er 8 mdr.. men syntes sku godt han kunne blive hjemme..

Anmeld

28. januar 2011

B&J

Nej nej nej nej sikke et chok i alle fik jer der åhh stakkels jer søde.. håber i alle har det godt igen

Anmeld

28. januar 2011

MamaLook

Puuh, sikke en grim og nervepirrende oplevelse, I har haft jer i dag. Det må da også have skræmt børnene, at deres far sådan bliver kørt afsted med ambulance.

GODT at det ikke var mere alvorligt

Kæmpe

Anmeld

28. januar 2011

LISBETH:-)

Puha der kan bare hurtigt ske noget. Godt det ikke var mere alvorligt!!!

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

merle2010 skriver:

jo han skal til egen læge på mandag troede lige vi skulle miste ham han vil bare ikke tage den med ro.. skal på heldagstur med de 2 store imorgen, og jeg kan bare ikke tale ham fra det jeg bliver hjemme med den lille, da jeg ikke synes hun skal køre 7 timer i tog når hun kun er 8 mdr.. men syntes sku godt han kunne blive hjemme..

Han burde bestemt ikke tage afsted hvorfor er det lige at nogen mænd ikke forstår at sætte farten ned når alarm klokkerne de ringer. Men samtidig tror du ikke din mand tænker at sæt nu han aldrig kommer afsted på denne tur med ungerne.. Det er svært men han burde helt bestemt tage den med ro og blive hjemme. Så hellere lave noget som i ikke plejer at gøre hjemme så ungerne stadig syns det er en fed dag.

Anmeld

28. januar 2011

Sees

merle2010 skriver:

min mand røg med ambulancen idag, pågrund af stikken i hjertet... var bare såå ked, og stod her med 3 unger og kunne ikke tage med..

min mor kom så hurtigt hun kunne, og jeg drog afsted mod sygehuset.. han blev undersøgt meget grundigt.. og snakkede om en blodprop i hjertet

men efter lang tid, og mange undersøgelser, fandt de ud af, at det bare var hjerte kramper.. bare og bare, men bedre end end blodprop..

han er hjemme igen, og er okay efter oomstændighederne..

men fuck et chok, troede lige jeg skulle miste min mand, og børnene deres far..

Neeeej - Sikke da et chok!!

STORT KRAM, til dig, din mand og dine dejlige unger ..
Jeg håber I klare jer, trods denne trælse dage, og det store chok

Anmeld

28. januar 2011

merle2010

Sees. skriver:

Neeeej - Sikke da et chok!!

STORT KRAM, til dig, din mand og dine dejlige unger ..
Jeg håber I klare jer, trods denne trælse dage, og det store chok

ja det var sku et chok var helt færdig, og børnene kunne ikke forstå hvorfor jeg var så ked... de så jo bare at far  blev hentet i ambulance det er sku for tidligt at dø som 25 årig..

Anmeld

28. januar 2011

Lillefe

Puha nej hvor har jeg ondt af dig! det lyder godt nok væmmeligt  du får lige en kæmpe  herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.