Såååå træææt ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2008

Tullebobs

Kaffe og ynglingsmusik... Det plejer at hjælpe her.:D

Hvis musikken larmer for meget (børn der sover indendøre) - så stik hovedet ud i haven og få noget luft i nogle minutter;)

(H) fra Trine, som har adrenalinen susende rundt i kroppen, og derfor bestemt ikke er træt. Er ved at tage kørekort, og det er så grænseoverskridende for mig 8( 8(... Og idag skal jeg så på motorvej for første gang (Tur til tyskland sammen med 3 andre elever og vores kørelærer).

Sender noget af energien til dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

Honningblomst

twinboys skriver:

Thi hi ...

Tak for de søde ord...

Åhhh efter job skal vi til møde i børnehaven...

Majbritt(H)

Jeg skal også til møde i bestyrelsen i børnehaven i aften....men sådan er det jo med børn, der er altid noget man skal med dem eller i forbindelse med dem...:)
Knus Eva...som nok skal fortælle mere om mit besøg...:P

Anmeld

22. september 2008

twinboys

Tullebobs skriver:

Kaffe og ynglingsmusik... Det plejer at hjælpe her.:D

Hvis musikken larmer for meget (børn der sover indendøre) - så stik hovedet ud i haven og få noget luft i nogle minutter;)

(H) fra Trine, som har adrenalinen susende rundt i kroppen, og derfor bestemt ikke er træt. Er ved at tage kørekort, og det er så grænseoverskridende for mig 8( 8(... Og idag skal jeg så på motorvej for første gang (Tur til tyskland sammen med 3 andre elever og vores kørelærer).

Sender noget af energien til dig...

God fornøjelse med køreturen...

Øhhh kaffe nej ellers tak, det bryder jeg mig ikke om...

Har hængt ud af vinduet...

Majbritt(H)

Anmeld

22. september 2008

rlyn

Håber det hjalp at hænge lidt ud ad vinduet ;)

Har ikke de store tips, men vil egentlig bare sige, at jeg virkelig har stor respekt for det arbejde DP udfører.

Jeg kom lige til at tænke på, da jeg læste tråden, at da vi holdte Tristans fødselsdag, havde vi en snak omkring jeres job. Der var bred enighed i, at det er sq et stort stykke arbejde I laver.
Thumbs up ;)
Jeg tror ikke jeg selv ville kunne magte det.

Knus Rikke...som også er lidt nysgerrig ved, hvad Eva har lavet ;)8D(C)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.