Såååå træææt ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. september 2008

twinboys

Åhhh jeg er så træt så træt idag... Har sovet rigtig dårligt i nat og vågnede kl. 5 og kunne ikke falde i søvn igen... Jo da mit vækkeur ringede var jeg lige væltet om igen...

Måtte jo op for at arbejde... Så nu her i min middagspause er jeg ved at falde i søvn...

Nogle idéer til at få gang i mig igen...:)

Majbritt(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2008

moniquesmor

hvad med bage nogle boller til de dejlig børn..?:D

Anmeld

22. september 2008

twinboys

moniquesmor skriver:

hvad med bage nogle boller til de dejlig børn..?:D

Vi skal have ristet rugbrød, med ost, frugt og grønt... Så ingen boller idag...

Ellers et godt bud...:)

Majbritt(H)

Anmeld

22. september 2008

Lykkelig Mor til 2

Tjoho..

Har du ikke mulighed for å sove i 20min, det plejer å hjælpe:P

Linda...(H)

Anmeld

22. september 2008

twinboys

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Tjoho..

Har du ikke mulighed for å sove i 20min, det plejer å hjælpe:P

Linda...(H)

Nej desværre jeg jobber jo...

Majbritt(H)

Anmeld

22. september 2008

Pia.

twinboys skriver:

Åhhh jeg er så træt så træt idag... Har sovet rigtig dårligt i nat og vågnede kl. 5 og kunne ikke falde i søvn igen... Jo da mit vækkeur ringede var jeg lige væltet om igen...

Måtte jo op for at arbejde... Så nu her i min middagspause er jeg ved at falde i søvn...

Nogle idéer til at få gang i mig igen...:)

Majbritt(H)

kender det alt for godt, den her middags stund kan bare være hård... jeg har nyt barn i dag + gæstebarn så er helt færdig...

5 mandags børn kan vi også kalde dem og en træt mandags dagplejemor :)

knus og friske tanker fra Pia, der lige har sat en maskine tøj over for at holde mig i gang og taget en pepsi max, der hjælper også lidt :)

Anmeld

22. september 2008

Honningblomst

Øv, stakkels dig...jeg er også færdig i dag. 4 timers søvn lørdag til søndag og 5 timer i nat, det sætter sine spor nu...dog brugte jeg tiden godt i går aftes-fnis-(L):P;)

Anmeld

22. september 2008

twinboys

Eva skriver:

Øv, stakkels dig...jeg er også færdig i dag. 4 timers søvn lørdag til søndag og 5 timer i nat, det sætter sine spor nu...dog brugte jeg tiden godt i går aftes-fnis-(L):P;)

He he må vi lige få uddybet... Thi hi...
Majbritt(H)

Anmeld

22. september 2008

Kvindemin

[citat][f][småt]twinboys skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]moniquesmor skriver:[/småt][/f] hvad med bage nogle boller til de dejlig børn..?:D[/citat] Vi skal have ristet rugbrød, med ost, frugt og grønt... Så ingen boller idag... Ellers et godt bud...:) Majbritt(H)[/citat] Det lyder til at du forkæler de små søde, hvor er det fedt at lægge ører til :) Gang på gang .. Bare tænk på, hvor godt et menneske du er - syntes jeg efterhånden man har fundet ud af herinde. Og tænk på dine smukke drenge og hvis jeg siger 'tisser' - så ved du nok hvad jeg mener. Haha :P (H)

Anmeld

22. september 2008

twinboys

Thi hi ...

Tak for de søde ord...

Åhhh efter job skal vi til møde i børnehaven...

Majbritt(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.