Udebleven mens... Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

mortil3trustrup

Ja det jo så det. det ved du helt bestemt på et tidspunkt. Det er jeg sikker på. På et tidspunkt kommer der en indre ro inden i dig som siger hvad der er bedst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Steph_Laurits

mortil3trustrup skriver:

Ja det jo så det. det ved du helt bestemt på et tidspunkt. Det er jeg sikker på. På et tidspunkt kommer der en indre ro inden i dig som siger hvad der er bedst.

Altså vil utrolig gerne have barn og vil helst ikke ud i abort igen da det virkelig var en psykisk hård periode osv. men der er bare andre ting der kommer i vejen eller hvad man kan sige.

Vi går pt. begge ledige og vi bor i en 2 værelses hvor der bare ikke rigtig er den optimale plads

Så den er godt nok lidt tricky!

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

Søde rummelighed i en lejlighed er ikke det der skal afgører det så længe i har en masse kærlighed at give af så kan det sagtens gå. Og så længe barnet er lille så har det jo ikke brug for andet end jeres kærlighed og til den tid hvor det er blevet størrer og har brug for mere plads hvem ved hvordan jeres hverdag og hjem så ser ud. Måske har i fundet noget størrer at bo i osv. Men kan godt forstå at du ikke rigtigt ved hvad du vil men det skal skam nok gå uanset hvilket resultat der bliver.

Anmeld

28. januar 2011

Steph_Laurits

mortil3trustrup skriver:

Søde rummelighed i en lejlighed er ikke det der skal afgører det så længe i har en masse kærlighed at give af så kan det sagtens gå. Og så længe barnet er lille så har det jo ikke brug for andet end jeres kærlighed og til den tid hvor det er blevet størrer og har brug for mere plads hvem ved hvordan jeres hverdag og hjem så ser ud. Måske har i fundet noget størrer at bo i osv. Men kan godt forstå at du ikke rigtigt ved hvad du vil men det skal skam nok gå uanset hvilket resultat der bliver.

Ja det har du nok ret i. Men pengene er små bare til os to herhjemme, så hvordan skulle der kunne være råd til barn også?  

Men nu må jeg se hvad testen/lægen siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.