Udebleven mens... Andre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
13 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Steph_Laurits

Hej skønherlige kvinder!

Jeg tager p-piller og har gjort det i 6 snart 7 år efterhånden, i de år er min mens ALTID kommet i min 7 dages pause og varet i 3-4 dage.
De sidste 2 mens har jeg dog kun blødt meget lidt og i kun 1-2 dage.

Men men men, nu sidder jeg så her og skal begynde på en ny plade på søndag og har ikke et eneste tegn på mens. Jeg har de sidste 1½-2 uger haft ømme bryster (ude i siderne af brysterne), mens lignende smerter i underlivet, en "bobbel" i maven, kvalme, til tider manglende appetit, MEGET træthed, halsbrand, dårlig mave osv.
Tog en test for 1½ uge siden ca. som var negativ. Er nemlig før blevet gravid på p-piller, og der startede det nemlig også med ømme bryster osv. Så ved sgu ikke rigtig.

Er der nogen af Jer der har oplevet at mens'en er udeblevet under en p-pille pause uden graviditet?

HVIS jeg nu er gravid, hvornår burde man så kunne teste positiv?

Håber nogen kan "hjælpe"

Kærlig hilsen
StephanieJ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

Steph_Laurits

Slet ingen????

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

jeg ville nok prøve at tage en ny prøve nu her. Og du kan sagtens have de der symtomer selv om du ikke er gravid da p-piller jo er homoner i den grad.

Anmeld

28. januar 2011

Steph_Laurits

mortil3trustrup skriver:

jeg ville nok prøve at tage en ny prøve nu her. Og du kan sagtens have de der symtomer selv om du ikke er gravid da p-piller jo er homoner i den grad.

Burde den være positiv nu hvis jeg er gravid?

Har bare ikke haft de symptomer før, bortset fra da jeg var blevet gravid for 2 år siden.

Min kæreste sagde lige at jeg ser større ud end jeg plejer (altså kun på maven), men virker da usandsynligt HVIS jeg er gravid og så at det allerede ville kunne ses, ikke?

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

Det burde bestemt kunne ses nu hvis du var blevet gravid. Mine to store piger er lavet til trods for at jeg tog p-piller. Men tag det nu med en morgen urin. At du ser størrer kan til dels skyldes din oppustethed samt sure opstød du har haft men burde ikke ku se det allerede nu.

Anmeld

28. januar 2011

Steph_Laurits

mortil3trustrup skriver:

Det burde bestemt kunne ses nu hvis du var blevet gravid. Mine to store piger er lavet til trods for at jeg tog p-piller. Men tag det nu med en morgen urin. At du ser størrer kan til dels skyldes din oppustethed samt sure opstød du har haft men burde ikke ku se det allerede nu.

Må prøve at teste imorgen så og ellers tage til lægen mandag, kan være han har nogen "gode idéer" til hvad det er!

Men ja kan godt være det er p-pillerne der gør det, har bare aldrig oplevet det før - og det er trods alt samme mærke jeg har taget hele tiden!
Får nemlig mens smerter i underlivet engang imellem og tænker "nu kommer det", men det gør det ikke. Og sådan har det været i de 1½-2 uger nu

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

du kan sagtens have mens smerter hele graviditeten igennem. Såå tja prøv at tage en test og se hvad der sker

Anmeld

28. januar 2011

Steph_Laurits

mortil3trustrup skriver:

du kan sagtens have mens smerter hele graviditeten igennem. Såå tja prøv at tage en test og se hvad der sker

Det lyder ikke rart

Ja må se hvad den siger

Anmeld

28. januar 2011

mortil3trustrup

Tro mig det er slet ikke behageligt overhovedet. Men håber da på at resultatet er det du allermest håber på det bliver

Anmeld

28. januar 2011

Steph_Laurits

mortil3trustrup skriver:

Tro mig det er slet ikke behageligt overhovedet. Men håber da på at resultatet er det du allermest håber på det bliver

Ja, hvis jeg bare vidste hvad det "gode" resultat for mig ville være lige pt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.