Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2011

Disa

Ved ikke om du har hørt om Loop, de har en kravlegård der inde de fleste steder, og de lukker først kl 21.00 om aftenen.

Kan se der er en i Holbæk, ved ikke hvor langt du har der ind til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

mth1987

Bor i Sorø og der er åbnet et center 5 min gå afstand fra der hvor vi bor

Anmeld

28. januar 2011

JustMe

Vil i lade barnet sove hjemme hos jer selv, mens i er i træningscentret? For det ville jeg bestemt ikke turde

Anmeld

28. januar 2011

mth1987

JustMe skriver:

Vil i lade barnet sove hjemme hos jer selv, mens i er i træningscentret? For det ville jeg bestemt ikke turde

Nej er du gal... Det ku jeg aldrig drømme om. Har det skidt med at hun står ude ved vores bryggers dør hvor jeg ikk ka de hende hvis jeg er i resten af huset. Så ku aldrig finde på at gå fra hende sådan. Tænk hvis huset brændte eller noget... Puha for stress bare ved tanken om hvad der ku gå galt

Anmeld

28. januar 2011

Sof

Jeg ville absolut ikke lade hende stå udenfor, men tage liften med op og stille ved siden af mig. 

Jeg har aldrig ladet min datter stå udenfor nogen steder, jeg tør ikke. Ville være så ræd for at nogen tog hende, så det gør jeg bare ikke.

Jeg ved der er flere der har bebs med i liften når de træner, så piller de bare dynen af så den ikke får det for varmt

Anmeld

28. januar 2011

JustMe

mth1987 skriver:

Nej er du gal... Det ku jeg aldrig drømme om. Har det skidt med at hun står ude ved vores bryggers dør hvor jeg ikk ka de hende hvis jeg er i resten af huset. Så ku aldrig finde på at gå fra hende sådan. Tænk hvis huset brændte eller noget... Puha for stress bare ved tanken om hvad der ku gå galt

Det lød bare sådan, så jeg var helt forbløffet. Men jeg har heldigvis misforstået dig

Anmeld

28. januar 2011

LinLin

Sof skriver:

Jeg ville absolut ikke lade hende stå udenfor, men tage liften med op og stille ved siden af mig. 

Jeg har aldrig ladet min datter stå udenfor nogen steder, jeg tør ikke. Ville være så ræd for at nogen tog hende, så det gør jeg bare ikke.

Jeg ved der er flere der har bebs med i liften når de træner, så piller de bare dynen af så den ikke får det for varmt

Et barn på 8 mdr kan nok ikke være i en lift

Anmeld

28. januar 2011

B&J

spør der hvor i skal træne vi har spurgt og daniel må gerne tage med os og være ved os i mens vi træner og der er jo musik men ellers må hans barnevogn også gerne stå der i mens vi træner altså inden for

Anmeld

28. januar 2011

Sof

DAs mor skriver:

Et barn på 8 mdr kan nok ikke være i en lift

Nej okay, men så kan man jo have noget andet med den kan ligge i  Jeg ville ihvertfald aldrig lade mit barn være uden opsyn.

Anmeld

28. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Da jeg trænede mens, at Luka var lille sørgede jeg altid for, at det var i hans lur. Receptionen i fitness centeret havde babyalarmen og lyttede efter ham. Så kom de og hentede mig, hvis han vågnede. Så kom han bare med i centeret og lå og legede på et medbragt tæppe.

Så afsted med jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.