Kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.096 visninger
21 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

mth1987

Jeg ville høre hvad i syntes om dette...Min kæreste og jeg overvejer at melde os til fitness center og vil jo gerne gøre det sammen. Men han har først fri når dp har lukket så vi har jo lidt et problem med vores datter. Så tænkte jeg om man ku gå der over når hun sover lur i barnevognen og så bare ha baby alarmen med. Hva siger i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

tinasmor

Jeg ved ikke hvor gl. barnet er. Men jeg mener at der er rigtig mange steder (i hvertfald i kbh) hvor der er børnepasning mens forældrene træner. Jeg kan huske jeg selv engang spurgte. Jeg kan ikke huske hvor gl. barnet skulle være. Måske et år?

Men ellers tror jeg det er lige optimistisk nok at håbe på, at han hver gang vil sove når I er der. Jo ældre han bliver jo mere vågen er han jo.

Anmeld

28. januar 2011

mth1987

tinasmor skriver:

Jeg ved ikke hvor gl. barnet er. Men jeg mener at der er rigtig mange steder (i hvertfald i kbh) hvor der er børnepasning mens forældrene træner. Jeg kan huske jeg selv engang spurgte. Jeg kan ikke huske hvor gl. barnet skulle være. Måske et år?

Men ellers tror jeg det er lige optimistisk nok at håbe på, at han hver gang vil sove når I er der. Jo ældre han bliver jo mere vågen er han jo.

Hun er næsten 8 mdr. Der ikk Børnepasning her.Ville kun gå derover hvis hun sov. Hun bliver altid lagt i barnevognen og hun sover sen eftermiddagslur

Anmeld

28. januar 2011

Laulund87

mth1987 skriver:

Hun er næsten 8 mdr. Der ikk Børnepasning her.Ville kun gå derover hvis hun sov. Hun bliver altid lagt i barnevognen og hun sover sen eftermiddagslur

Det lyder da som en fin idé

Og hvis det skulle ske at hun ikke vil sove, kan du jo bare tage hende ind og lege på gulvet. Det gør rigtig mange.

Anmeld

28. januar 2011

mth1987

Laulund87 skriver:

Og hvis det skulle ske at hun ikke vil sove, kan du jo bare tage hende ind og lege på gulvet. Det gør rigtig mange.

Det har jeg slet ikk tænkt på. Hmm gu vide hvad folk ville sige til det derovre.

Anmeld

28. januar 2011

tinasmor

Laulund87 skriver:

Ja indtil de lige kommer i kvravlealderen så kan man få mere tid til at gå med at rende efter den lille når han spurter i mellem maskinerne

Anmeld

28. januar 2011

Laulund87

mth1987 skriver:

Det har jeg slet ikk tænkt på. Hmm gu vide hvad folk ville sige til det derovre.

Jeg har hørt at mange gør det på den måde, men du kan jo høre om det er i orden når du kommer derind

Anmeld

28. januar 2011

Laulund87

tinasmor skriver:

Ja indtil de lige kommer i kvravlealderen så kan man få mere tid til at gå med at rende efter den lille når han spurter i mellem maskinerne

Ja men så kan man sætte barnet i barnevognsdelen med sele på og en masse bøger

Anmeld

28. januar 2011

mth1987

Laulund87 skriver:

Ja men så kan man sætte barnet i barnevognsdelen med sele på og en masse bøger

Du da fyldt med gode ideer. Super godt

Anmeld

28. januar 2011

Laulund87

mth1987 skriver:

Du da fyldt med gode ideer. Super godt

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.