Hvad vil du helst? (Leg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2011

FrkT

M&F skriver:

Svært at vælge - men en god røv

Diarré eller opkast?

(PS: har ikke læst hele tråden igennem, så aner ikke hvad der har været oppe før )

Den har været der før, men det er nu helt iorden  Diarré tror jeg, hader virkelig fornemmelsen af at kaste op..

Solarie eller ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2011

M&F&C

FrkT skriver:

Den har været der før, men det er nu helt iorden  Diarré tror jeg, hader virkelig fornemmelsen af at kaste op..

Solarie eller ikke?

Hehe - det er også rigtig ubehageligt!

Åhh ... hmm, ingen solarie! Men ville ønske jeg var lækker-brun hele året ... bare sådan, lidt

Brusebad, eller karbad?

Anmeld

5. februar 2011

FrkT

M&F skriver:

Hehe - det er også rigtig ubehageligt!

Åhh ... hmm, ingen solarie! Men ville ønske jeg var lækker-brun hele året ... bare sådan, lidt

Brusebad, eller karbad?

Karbad, eeeelsker at ligge i det varme vand og blive helt blødt op... har dog ingen karbad, så pt er det kun brusebad.

Lyserød eller lilla?

Anmeld

5. februar 2011

M&F&C

FrkT skriver:

Karbad, eeeelsker at ligge i det varme vand og blive helt blødt op... har dog ingen karbad, så pt er det kun brusebad.

Lyserød eller lilla?

Jeg kan IKKE vælge - pt. lever min datter i et lyserødt værelse, så det er nok valget lige nu, men når tiden er inde så bliver det altså LILLA

Blå eller grøn?

Anmeld

5. februar 2011

FrkT

M&F skriver:

Jeg kan IKKE vælge - pt. lever min datter i et lyserødt værelse, så det er nok valget lige nu, men når tiden er inde så bliver det altså LILLA

Blå eller grøn?

Grøn 

Coca Cola (alm., zero eller light) eller Pepsi (alm., light, max)?

Anmeld

6. februar 2011

twinboys

FrkT skriver:

Grøn 

Coca Cola (alm., zero eller light) eller Pepsi (alm., light, max)?

Pepsi (alm., light, max )

Kanin eller marsvin

Anmeld

6. februar 2011

FrkT

twinboys skriver:

Pepsi (alm., light, max )

Kanin eller marsvin

Helst ingen af delene... men skal jeg vælge må det blive marsvin, er lidt bange for kaniner.

1 gang sex om ugen af 45 minutters varighed eller 5 gange sex om ugen af 4 minutters varighed hver?

Anmeld

6. februar 2011

twinboys

FrkT skriver:

Helst ingen af delene... men skal jeg vælge må det blive marsvin, er lidt bange for kaniner.

1 gang sex om ugen af 45 minutters varighed eller 5 gange sex om ugen af 4 minutters varighed hver?

Tager sgu det hele... Nå ja så må jeg bare nyde de 5 gange af 4minutter og så glæde mig til uge 2

Kort eller langt hår

Anmeld

6. februar 2011

FrkT

twinboys skriver:

Tager sgu det hele... Nå ja så må jeg bare nyde de 5 gange af 4minutter og så glæde mig til uge 2

Kort eller langt hår

Langt hår.... hvis det er til mig selv og piger generelt altså. Til mænd kort hår, dog ikke ultrakort - mindst 3-4 cm langt helst!

Oftest dig eller ham der lægger op til sex?

Anmeld

7. februar 2011

twinboys

FrkT skriver:

Langt hår.... hvis det er til mig selv og piger generelt altså. Til mænd kort hår, dog ikke ultrakort - mindst 3-4 cm langt helst!

Oftest dig eller ham der lægger op til sex?

50/50

sili bryster eller ægte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.