Hvad vil du helst? (Leg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

32.705 visninger
323 svar
0 synes godt om
28. januar 2011

Ox.

*Advarsel fyldt med sort humor*

Bare en lille leg som min bror, jeg, venner osv fik en masse tid til at gå med, det kan være vaaaanvittig sjovt, man skal bare have lidt sjove tanker 

Men jeg starter, man svare så 1 eller 2, kom gerne med begundelse, og så kommer man med en ny!

Hvad vil du helst?

Bruge en hel dag i en hule med en vred bjørn eller Give Carl Mar full body massage?

Let the games begin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2011

NoName

Ox. skriver:

Bare en lille leg som min bror, jeg, venner osv fik en masse tid til at gå med, det kan være vaaaanvittig sjovt, man skal bare have lidt sjove tanker 

Men jeg starter, man svare så 1 eller 2, kom gerne med begundelse, og så kommer man med en ny!

Hvad vil du helst?

Bruge en hel dag i en hule med en vred bjørn eller Give Carl Mar full body massage?

Let the games begin!

1!!!! helt klart 1....

Hvad vil du helst: Vælte nøgen på cykel eller til heavy koncert med Shitney Lee???

Anmeld

28. januar 2011

Lunae

Ox. skriver:

Hvad vil du helst?

Let the games begin!

Helt klart hulen med den vrede bjørn

Hvad ville du helst?

Slikke din kærestes tæer eller drikke et glas olivenolie?

Anmeld

28. januar 2011

Sees

Ox. skriver:

Hvad vil du helst?

Let the games begin!

Jeg vil helst/span>  Bruge en hel dag i en hule med en vred bjørn.

^Jeg har en utrolig god psykologisk talegave (når det tager mig), så derfor vil jeg da bruge mine kræfter på at finde ud af hvorfor denne stakkels bjørn er vred - Det kan være den har en såret sjæl!

Hvad vil du helst:

Give hele Karup kasernes soldater fodmassage - eller - Strippe til Prins Henriks næste store fødselsdag?

Anmeld

28. januar 2011

Ox.

Jeg HADER tæer! Virkelig hader dem, så må blive den med at strippe haha!

Btw, tager bare efter den sidste der er sendt ..

Kysse en hel aften på skift med 'flotte fyr' & Sidney Lee eller have diarré i en uge??

Anmeld

28. januar 2011

oo

Jeg HADER tæer! Virkelig hader dem, så må blive den med at strippe haha!

Btw, tager bare efter den sidste der er sendt ..

Kysse en hel aften på skift med 'flotte fyr' & Sidney Lee eller have diarré i en uge??

have diarre i en uge (det er jo faktisk slet ikke så slemt som det lyder)

hvad vil du helst:

argh! jeg kan ikke finde på noget...

okay okay, hvad vil du helst: melde dig ind i Faderhuset eller stemme på Venstre ved næste valg?

Anmeld

28. januar 2011

sarahb

Tjuhl skriver:

have diarre i en uge (det er jo faktisk slet ikke så slemt som det lyder)

hvad vil du helst:

argh! jeg kan ikke finde på noget...

okay okay, hvad vil du helst: melde dig ind i Faderhuset eller stemme på Venstre ved næste valg?

hahahahah du er så sjov

Ja det er jo pest eller kolera.. men tror sgu næsten det må blive faderhuset så må man jo se om man kan gøre lidt ved hende Ruth Pigen, for kan da slet ikke magte Venstre....

Anmeld

28. januar 2011

Ox.

Haha Tjuhl!

Okay, okay, okay ....

Være med i 4stjerners middag med Johnny Hansen, Pia K & George Bush

eller

Ikke kunne gå i bad i 4 uger?

Anmeld

28. januar 2011

Manakauapo

Haha Tjuhl!

Okay, okay, okay ....

Være med i 4stjerners middag med Johnny Hansen, Pia K & George Bush

eller

Ikke kunne gå i bad i 4 uger?

Være med i Fire Stjerners middag! (okay, du strammer den måske lidt med Johnny Hansen, men Pia K. er faktisk ret flink at være sammen med. George Bush skal bare flette næbbet! )  

Gå udenfor i snevejret uden tøj på - eller snave med S(h)itney Lee?

Anmeld

28. januar 2011

eElak

Være med i Fire Stjerners middag! (okay, du strammer den måske lidt med Johnny Hansen, men Pia K. er faktisk ret flink at være sammen med. George Bush skal bare flette næbbet! )  

Gå udenfor i snevejret uden tøj på - eller snave med S(h)itney Lee?

Gå udenfor i snevejr uden tøj på!!!

i 2 sekunder, så ville jeg løbe ind igen... (er faktisk afprøvet)

Hvad ville du helst?

Sove i ske med Carl Mar Møller eller Shitney Lee?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.