Nogen der har erfaringer med det?
Noget siger mig, at jeg får det svært. Min mor kastede så meget op under hendes første graviditet (da hun ventede mig), at hun til sidst måtte indlægges pga. underernæring, fordi hun ikke kunne holde maden i sig..
Jeg har haft liiiidt småkvalme de sidste par dage, men her i eftermiddag er det sådan rigtig begyndt. Jeg har ikke kastet op endnu, men det er bare sådan en irriterende baggrundskvalme. Sidder oppe lige nu, fordi jeg ikke kan sove pga. kvalmen.. Det er værst når det hele lige "giver sig" forneden, og jeg lige får en omgang slemme mens-agtige smerter i en 5 mins. tid.
Det jeg egentlig bekymre mig for er, hvis jeg kommer ud for fx at stå i bussen og bare tænke: "Fuck, jeg skal kaste op, og det skal være NU!" eller samme hvis jeg sidder til forelæsning, er ude at handle ind, you name it. Har i oplevet at skulle kaste op et sted, hvor det var offentligt, og det virkede helt umuligt at løse det? Hvad gjorde i, og hvad skete der? Og har det være sådan, at i godt har kunne nå at finde et WC, hvis der var et i nærheden, eller er det bare NU??
Må indrømme jeg ville synes det var frygtelig ydmygende at opleve akut "Jeg skal brække mig" midt i en overfyldt bus 
Anmeld