Hurtigt spørgsmål...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

MaybeBaby

SussieThyssen skriver:

Ja...hvis du har hypermobile led (som jeg) og tilmed så MÅSKE er så uheldig at du også overproducerer for meget løsnehormon til bækkenbunden, så starter påvirkningen med det samme.
Hos mig begyndte smerterne også altid i 5-6 uge.

Jeg har en lille teori jeg pt arbejder på at finde ud af om der er noget hold i, så hvis det ikke gør noget at jeg spørger:
"Når du har mens, er du så øm i bækkenbunden evt hen over lænen og ned i lårene??""

Pis mig i øret - det lyder ikke rart for dig. Eller måske også for mig endda.  Nej, havde rigtig kraftige mens smerter, men ikke at jeg følte noget i bækkenet. Men ved svære smerter følte jeg det over lænden.

Og jeg må nok hellere få snakket med min læge om det med lænden så. Vil lige give det til d. 7/2 hvor jeg alligevel skal til første lægemøde. KAN jo også bare være overanstregelse  Mit arbejde ville intet have imod, hvis jeg skulle gå hjemme fra nu af, men det ville jeg jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

SussieThyssen

MaybeBaby skriver:

Pis mig i øret - det lyder ikke rart for dig. Eller måske også for mig endda.  Nej, havde rigtig kraftige mens smerter, men ikke at jeg følte noget i bækkenet. Men ved svære smerter følte jeg det over lænden.

Og jeg må nok hellere få snakket med min læge om det med lænden så. Vil lige give det til d. 7/2 hvor jeg alligevel skal til første lægemøde. KAN jo også bare være overanstregelse  Mit arbejde ville intet have imod, hvis jeg skulle gå hjemme fra nu af, men det ville jeg jo

Ja det er nok en god ide.
Få evt en henvisning til fys, så du kan få nogle gode øvelser

Anmeld

27. januar 2011

Lou87

MaybeBaby skriver:

Har den sidste uges tid døjet med sindsyg ondt i lænden. Kan ikke engang zumba(!!!)  Og det er især sidst på dagen og om aftenen, der kommer smerter. Det skal siges, at jeg står i butik, og er vant til at stå op i 8 timer uden problemer. Er i dag 6+3 og som 1. gangs gravid, så ved jeg ikke, om det er normalt i en graviditet eller skal jeg have set på lænden?

/Mette - som endnu ikke ved så meget! 

Jeg vil lige sige, at det med zumba er forståeligt nok...
Jeg HAR født.. og må ikke danse zumba endnu!
Det er nogle meget hårde øvelser for bækkenet... Så derfor.

- Måske kan du ha en tidlig visning for at få bækkenløsning som jeg havde... Og så er det bestemt ikke godt for bækkenet.

Snak med lægen om det. For lyder utroligt når du ikk er længere henne at det sku være det.. Men har hørt om det før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.