anjada skriver:
Her har vi nu lillesøster på 5 uger, og storebror på snart 11 år. Og jeg fortalte ham det med det samme vi opdagede at jeg var gravid, for han har bare ventet i flere år, på at blive storebror, så jeg kunne slet ikk la være med at fortælle ham det.... Og han går bare op i det, både nu og imens jeg var gravid, han lavede mad, støvsugede og vaskede tøj, lige pludselig var han bare blevet en stor dreng hi hi.. Og nu hjælper han med lillesøster, og han er bare så stolt af hende, og synes det er så sejt at være storebror. Det er nu noget helt særligt at få børn med 10 års mellemrum
Ja jeg tror altså også virkelig det bliver noget specielt. og de føler jo også at de er til stor gavn. mark snakker i hvert fald utroligt meget om, hvor meget han vil hjælpe til, og at jeg bare skal sætte mig over på sofaen, og så skal han nok ordne paragrafferne 
hehe han skal nu også nok få lov til at hjælpe, det han nu kan og har lyst til. Er sikker på han bliver en super storebror 
Det er faktisk rart når de er så store, for de viser jo en hel anden interesse, end f.eks. en 3-årig ville gøre. Det skal nok blive godt 
Og tillykke med den lille

Anmeld