Hvad ser I i tv...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Aves.

Baby-støv skriver:

det er meget fedt med madprogrammer... til inspiration...  

Men national geografic er en fed kanal, hvis man lige holder øje hva der er på... hvis man self er til sådan nogle dokumentar og teorier... Ellers er det bare  Det er skam heller ikk det hele, der er spændende... Gider ikk glo på folk der fanger fisk eller bygger fly.... det er bare

held og lykke med det...

Discovery er jeg vild med men det har jeg ikke..drk og dr2 er også nogle gode kanaler, elsker de der historiske programmer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

twinny

Eva. skriver:

Discovery er jeg vild med men det har jeg ikke..drk og dr2 er også nogle gode kanaler, elsker de der historiske programmer..

Så kan man også lære lidt...

og ikk bare sidde foran dummekassen og føle man spilder alt sin tid.....

Anmeld

27. januar 2011

Miamaja

Jeg synes det er alletiders, dem der ikke har tv, eller tv-kanaler. det er sundt og jeg er sikker paa det er en bedre livsstil for bornene (de bruger jo deres kvaliter bedre - det er dokumenteret af alle eksperter og laeger paa omraadet). Saa synes da det er argeligt du har faaet et

Min mands eks er rigtig 'hippi' pige og de har tv, men ingen tv-kanaler - og ser kun film paa tv'et. Hun ville ikke have sine boern haengende over kassen, men fokuserer paa familieliv - de spiller spil sammen, laeser rigtig mange boeger og hygger istedet. Ja, og hendes unger er blandt de bedste i deres klasser - det tror jeg klart har noget med det at goere.

Ps... Jep, det er rigtig nok. Jeg synes hans eks er HELT FANTASTISK!!

Trods ovenstaaende, saa har vi tv - og 160 eller noget tv-kanaler, men vi ser meget lidt tv. manden bruger det kun, naar der er sport sason i weekenden og jeg bruger det ca. 1 - 2 gange om ugen (hvis der er et eller andet VILDT der sker eller naar jeg skal have mit 'daarlige tv fiks', aka jersey shore. ellers ser vi dvd film.

MEN ingen tv i sovevarelset!! Manden ville gerne, men der er min graense.

Anmeld

27. januar 2011

Aves.

Miamaja skriver:

Jeg synes det er alletiders, dem der ikke har tv, eller tv-kanaler. det er sundt og jeg er sikker paa det er en bedre livsstil for bornene (de bruger jo deres kvaliter bedre - det er dokumenteret af alle eksperter og laeger paa omraadet). Saa synes da det er argeligt du har faaet et

Min mands eks er rigtig 'hippi' pige og de har tv, men ingen tv-kanaler - og ser kun film paa tv'et. Hun ville ikke have sine boern haengende over kassen, men fokuserer paa familieliv - de spiller spil sammen, laeser rigtig mange boeger og hygger istedet. Ja, og hendes unger er blandt de bedste i deres klasser - det tror jeg klart har noget med det at goere.

Ps... Jep, det er rigtig nok. Jeg synes hans eks er HELT FANTASTISK!!

Trods ovenstaaende, saa har vi tv - og 160 eller noget tv-kanaler, men vi ser meget lidt tv. manden bruger det kun, naar der er sport sason i weekenden og jeg bruger det ca. 1 - 2 gange om ugen (hvis der er et eller andet VILDT der sker eller naar jeg skal have mit 'daarlige tv fiks', aka jersey shore. ellers ser vi dvd film.

MEN ingen tv i sovevarelset!! Manden ville gerne, men der er min graense.

Jamen, du har ret...og det sørgelige er jo at det er mig der savnede det,,..vi har kun i stuen og drengene bruger det ikke og savnede det ikke..har så også kun en grundpakke med få kanaler.. men det gver lidt liv når jeg sidder her alene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.