Hvad ser I i tv...:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Aves.

efter et halvt år uden tv har jeg nu igen anskaffet mig et så jeg kan se noget tv..syntes ellers det var så smart og hippie-øko-agtigt, men da jeg så sad der om aftenen, så ja...savnede jeg sgu at få lidt passiv underholdning.. man har et standpunkt til man taget et nyt..

Men jeg aner jo ikke hvad der er at se...så hvad skal man se og hvilke dage...?

Hilsen langt fra øko-flipperen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

L-Mortil3

www.tvtid.dk

Er en KANON side til at se tvoversigterne

Lige nu ser jeg "Banged up Abroad" - Fanget i udlandet om man vil Men det er fordi vi har HomeTrio så vi kan optage de ting vi gerne vil se, og se dem når det lige passer

Anmeld

27. januar 2011

eElak

Jeg ser ikke TV som sådan - har det bare kørende i baggrunden.. 

totalt spild af strøm.. 

Anmeld

27. januar 2011

Aves.

Line&Liam skriver:

www.tvtid.dk

Er en KANON side til at se tvoversigterne

Lige nu ser jeg "Banged up Abroad" - Fanget i udlandet om man vil Men det er fordi vi har HomeTrio så vi kan optage de ting vi gerne vil se, og se dem når det lige passer

Tak..der må jeg lige ind og lure..tænkte bare der var nogle anbefalinger...selvom jeg nok også burde læse til eksamen..

Anmeld

27. januar 2011

Aves.

KaLee skriver:

Jeg ser ikke TV som sådan - har det bare kørende i baggrunden.. 

totalt spild af strøm.. 

he he....altså... gør jeg da vidst også..bare sp hyggeligt med lidt liv..nogen der tænker man bliver sær af at være single..

Anmeld

27. januar 2011

eElak

Eva. skriver:

he he....altså... gør jeg da vidst også..bare sp hyggeligt med lidt liv..nogen der tænker man bliver sær af at være single..

ENIG!!!

Det er også bare for at jeg ikke skal føle mig så alene hjemme, når nu man er bundet herhjemme efter knægtens sengetid

Anmeld

27. januar 2011

twinny

efter et halvt år uden tv har jeg nu igen anskaffet mig et så jeg kan se noget tv..syntes ellers det var så smart og hippie-øko-agtigt, men da jeg så sad der om aftenen, så ja...savnede jeg sgu at få lidt passiv underholdning.. man har et standpunkt til man taget et nyt..

Men jeg aner jo ikke hvad der er at se...så hvad skal man se og hvilke dage...?

Hilsen langt fra øko-flipperen..

hehe... jaah, det er jo det...  Synes sjældent der er noget....

Men 4-stjerners middag..... på kanal 4

til middag hos.... på tv3

ramsays forskellig ting... synes han er genialt....

crimimels minds, når det ellers er der...

According to Jim.

Desperate Houseswives... Er dog nået længere end i DK...

Cougar town...

simpsons

two and a half men

Men er også stor tilhænger af National geografic, da der kommer tit spændende ting med amerikanske fængsler og teorier om forskellige teorier og anden verdenskrig...

Altså ikk det hele på en dag....

Anmeld

27. januar 2011

Aves.

KaLee skriver:

ENIG!!!

Det er også bare for at jeg ikke skal føle mig så alene hjemme, når nu man er bundet herhjemme efter knægtens sengetid

Nok også derfor jeg fik tilmeldt mig...så føler jeg mig knap så ensom..

Anmeld

27. januar 2011

Aves.

Baby-støv skriver:

hehe... jaah, det er jo det...  Synes sjældent der er noget....

Men 4-stjerners middag..... på kanal 4

til middag hos.... på tv3

ramsays forskellig ting... synes han er genialt....

crimimels minds, når det ellers er der...

According to Jim.

Desperate Houseswives... Er dog nået længere end i DK...

Cougar town...

simpsons

two and a half men

Men er også stor tilhænger af National geografic, da der kommer tit spændende ting med amerikanske fængsler og teorier om forskellige teorier og anden verdenskrig...

Taaaak.... alt det der med mad er lige mig...man er vel et madøre.. ej, må lige se nogle af de der programmer...tror jeg vil til at gøre mig lidt afhængig af noget jeg bare skal se...

Anmeld

27. januar 2011

twinny

Eva. skriver:

Taaaak.... alt det der med mad er lige mig...man er vel et madøre.. ej, må lige se nogle af de der programmer...tror jeg vil til at gøre mig lidt afhængig af noget jeg bare skal se...

det er meget fedt med madprogrammer... til inspiration...  

Men national geografic er en fed kanal, hvis man lige holder øje hva der er på... hvis man self er til sådan nogle dokumentar og teorier... Ellers er det bare  Det er skam heller ikk det hele, der er spændende... Gider ikk glo på folk der fanger fisk eller bygger fly.... det er bare

held og lykke med det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.