Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må jeg reklamere videre ? (på facebook?) er sikker på jeg har en del venner med mindre børn, der vil elske det tøj...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pia. skriver: Må jeg reklamere videre ? (på facebook?) er sikker på jeg har en del venner med mindre børn, der vil elske det tøj...
sarahb skriver: Ja da selvfølgelig må du det... Det vil kun glæde dem..
Ja da selvfølgelig må du det... Det vil kun glæde dem..
Smadder godt - er givet videre...
Pia. skriver: Smadder godt - er givet videre...
Ni-ko-li-ne skriver: det er bare super lækre ting!!! kan meget varmt anbefales!
det er bare super lækre ting!!! kan meget varmt anbefales!
sarahb skriver: Du er bare fantastisk
Du er bare fantastisk
iii tak .... I lige måde...
sarahb skriver:Min mor og Søster står Bag mærket KajOgViola der laver super lækkert børnetøj, i lækre materialer og gode modeller så børnene stadig kan lege og tumle og samtidig være super smarte. De vil gerne Give alle baby.dk medlemmer 10% på deres i forvejen favorable priser. De sælger hovedsagligt på trendsales.dk da de har alt for tralvt til at opdatere deres hjemmeside. Her er et link til dem http://www.trendsales.dk/search?q=kajogviola;f=IsS ellListing=1;s=CreateDate=dDet i skal gøre er at maile til dem at i er medlem på baby.dk på mail@kajogviola.dk Og så kan i ligge jeres ordre og få 10 % i rabat. De syer lige efter de mål i gerne vil have og hvis i ønsker andre farver og farve sammensætninger. Her er et Lille udvalg af hvad de laver.
Hvor er det bare flot det de laver
Marianne
www.stjerneleg.dk
Ranarupta skriver: Ej, hvor skægt! Nogle af mine yndlingsbukser, har de syet De giver fantastisk service og laver tøj i så god kvalitet!
Ej, hvor skægt! Nogle af mine yndlingsbukser, har de syet De giver fantastisk service og laver tøj i så god kvalitet!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128