Tilbud til Baby.dk Medlemmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

sarahb

Min mor og Søster står Bag mærket KajOgViola der laver super lækkert børnetøj, i lækre materialer og gode modeller så børnene stadig kan lege og tumle og samtidig være super smarte.

De vil gerne Give alle baby.dk medlemmer 10% på deres i forvejen favorable priser.

De sælger hovedsagligt på trendsales.dk da de har alt for tralvt til at opdatere deres hjemmeside.
Her er et link til dem http://www.trendsales.dk/search?q=kajogviola;f=IsS ellListing=1;s=CreateDate=d

Det i skal gøre er at maile til dem at i er medlem på baby.dk på mail@kajogviola.dk
Og så kan i ligge jeres ordre og få 10 % i rabat.
De syer lige efter de mål i gerne vil have og hvis i ønsker andre farver og farve sammensætninger.

Her er et Lille udvalg af hvad de laver.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

eElak

Det er sq sødt tøj - bare ærgeligt der ikke er mere til drenge... 

et par togbukser ville hitte her... 

Anmeld

27. januar 2011

sarahb

KaLee skriver:

Det er sq sødt tøj - bare ærgeligt der ikke er mere til drenge... 

et par togbukser ville hitte her... 

du skal bare maile dem, de laver faktisk ALT, men har bare så travlt det er svært at få alt med. Så det kan de sagtens..
Ja der er bare slet ikke så meget salg i drenge tøj derinde så de tager det roligt med det. Til trods for jeg har 2 drenge og Lever i deres tøj..

Anmeld

27. januar 2011

Pia.

sarahb skriver:

Min mor og Søster står Bag mærket KajOgViola der laver super lækkert børnetøj, i lækre materialer og gode modeller så børnene stadig kan lege og tumle og samtidig være super smarte.

De vil gerne Give alle baby.dk medlemmer 10% på deres i forvejen favorable priser.

De sælger hovedsagligt på trendsales.dk da de har alt for tralvt til at opdatere deres hjemmeside.
Her er et link til dem http://www.trendsales.dk/search?q=kajogviola;f=IsS ellListing=1;s=CreateDate=d

Det i skal gøre er at maile til dem at i er medlem på baby.dk på mail@kajogviola.dk
Og så kan i ligge jeres ordre og få 10 % i rabat.
De syer lige efter de mål i gerne vil have og hvis i ønsker andre farver og farve sammensætninger.

Her er et Lille udvalg af hvad de laver.

Ser super lækkert ud... Hvor højt op går størrelserne

Anmeld

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

det er bare super lækre ting!!! kan meget varmt anbefales!

Anmeld

27. januar 2011

sarahb

Pia. skriver:

Ser super lækkert ud... Hvor højt op går størrelserne

de laver op til st. 122

Ja det er bare så fedt

Anmeld

27. januar 2011

Pia.

sarahb skriver:

de laver op til st. 122

Ja det er bare så fedt

Kan godt lide de stribede (mælkedrenge) bukser med stjernerne på nemlig.. Det må jeg vist lige undersøge...

Anmeld

27. januar 2011

sarahb

Pia. skriver:

Kan godt lide de stribede (mælkedrenge) bukser med stjernerne på nemlig.. Det må jeg vist lige undersøge...

Der er mange andre fede bukser, så du skal bare tage en kigger
Og jeg kan virkelig anbefale det, bukserne sidder klistret på mine unger

Anmeld

27. januar 2011

dorthemus

Jeg er ikke på Trendsales, men er da helt vild med den orange kjole, Barbapappa kjolen og tunikaen på det glade barn...hvad koster de stykker tøj mon?

Anmeld

27. januar 2011

sarahb

dorthemus skriver:

Jeg er ikke på Trendsales, men er da helt vild med den orange kjole, Barbapappa kjolen og tunikaen på det glade barn...hvad koster de stykker tøj mon?

Du kan bare gå på trendsales.dk selvom du ikke er medlem og bare se deres udvalg. Og hvis du så gerne vil bestille noget, så laver du bare bestillingen over mail og overførsel og så laver de det til dig
Så nemt er det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.