hvornår kom det første symptom/symptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. januar 2011

Stéphanie

Jeg vidste allerede jeg var gravid da jeg var ca 4 uger henne, brysterne var ømme og kvalmen begyndte at melde sig, tog en test dagen efter og ganske rigtig, den var positiv

Er lige hoppet ind i 20. uge og kvalmen er der desærre stadig en gang i mellem.. 

Held og lykke med det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. januar 2011

Frøken J.

Jamen jeg fik symptomer lidt under en uge før jeg testede positiv, faktisk. Startede med at have ondt i højre æggestok, og det var efter ægløsnig, så jeg kunne ikke helt forstå det. Begyndte også at få en del slemme mens-smerter af og til og ømme bryster, men troede ærlig talt det var pga. menstruation, men det var det jo så ikke alligevel 

Anmeld

29. januar 2011

Frøken J.

Nårhja, jeg havde også det symptom, og at min blære føltes irriteret hele tiden. Sådan at jeg følte jeg skulle tisse helt vildt, selvom jeg egentlig kun skulle lidt

Anmeld

29. januar 2011

Bavianis

Første gang: Ømme bryster, så derfor testede jeg.

Anden gang: Ingen symptomer før 6.-7. uge.

Anmeld

29. januar 2011

Sof

1 gang: Træthed, svimmelhed, tissede meget, blackouts + lidt kvalme og det hele inden jeg testede. Var 8 uger henne da jeg testede positiv.

2 gang: Kvalme, træthed, øget puls, ømme bryster, tissede konstant og ligamentsmerter var de første tegn jeg fik og det var inden jeg testede  Var 5 uger henne da jeg testede positiv denne gang 

Anmeld

29. januar 2011

Multebær

Altså jeg fattede ikke mistanke men jeg forsøgte heller ikke at blive gravid. Det som jeg burde have læst som tegn var følgende:

Absolut mangel på lyst til alcohol.

Smøger lugtede klamt.

Brysterne var større end normalt

Jeg var en smule mere træt end normalt 

Testede først i starten af uge 8 - der havde de ovennævnte tegn været der ca. 14 dage. 

Jo forresten så synes jeg mit humør var lid anderledes - det var nok faktisk det der fik mig til at køre på apoteket efter en test en søndag. Regnede ikke med noget men tænkte jeg ville prøve for en sikkerhedsnålsskyld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.