hvornår kom det første symptom/symptomer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.690 visninger
15 svar
1 synes godt om
27. januar 2011

Anonym trådstarter

hej piger..

Hvornår meldte de første symptomer sig hos jer, da i var gravide.. Mærkede i allerede noget før i havde testet eller?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Fru'Rugaard

Jeg fandt ud af at jeg var gravid, fordi at jeg en aften fik voldsom hovedpine, kvalme og opkast- og havde lidt tid med mens. lign. smerter, men troede bare at det var min mens. tog så en test og den viste positiv- men da det begyndte at komme hverdag var da jeg var i uge 7 og jeg havde opkast HVER morgen, kvalme og bare utilpas indtil jeg var i uge 25 eller sån noget.

Rikke - Mor til Maja på 9½ måned.

Anmeld

27. januar 2011

afrobabies

Anonym skriver:

hej piger..

Hvornår meldte de første symptomer sig hos jer, da i var gravide.. Mærkede i allerede noget før i havde testet eller?? 

Ved min første graviditet plet blødte jeg da jeg var 3 uger henne, så det var en uge før mens start, så jeg vidste at jeg var gravid I denne graviditet var der ikke rigtig nogle symptomer før testdag..

Anmeld

27. januar 2011

Sof

Jeg mærkede det allerede efter befrugtningen og det var så 3 uger inden jeg testede positiv.

Anmeld

27. januar 2011

Nettemor

jeg gik og følte at jeg skulle på toilet hele tiden.. og blev ved med at tro at nu kom mit mens. 'desværre' var jeg på nordsøen så kunne ikke tage en test. det er ik lige dem de har flest af derude..

tog testen med det samme jeg kom hjem og var gravid. kvalmen kom i uge 7 og begyndte at kaste op i uge 9 og blev ved til uge 15

Anmeld

27. januar 2011

CamillaValby

Jeg havde mens. smerter, kvalme, ømme babser, også kunne jeg mærke en del niv i underlivet, og ondt i lænden. Dette var inden jeg testede positivt.

Anmeld

28. januar 2011

Fenja09

Jeg vidste ikke at jeg var gravid før i 7. uge  Troede bare at min kvalme skyldtes noget i luften hehe og de ømme babser, samt menses smerter selvfølgelig skyldtes at jeg skulle have min menstruation  Min veninde syntes at jeg skulle tage en test, men sagde neeej, det er bare menses smerter, det går over igen - tog så alligevel en test nogle dage efter og ja, den var så positiv, dejligt

Anmeld

28. januar 2011

mor til 2 skønne piger .

havde en ekstrem trang til vand med isterninger og så tænkte jeg a jeg lig måtte teste efter nogle dage og bingo , der var 2 streger hehe .. ellers havde jeg ingen symptomer overhovede de kom først i uge 6/7

karina 26+0

Anmeld

29. januar 2011

Suzie-Q

Kvalmen og tissetrangen kom allerede for 1½ uge siden, og er nu 4+5...

Anmeld

29. januar 2011

mamiolvi

jeg er 3+3 og jeg vidste det for 8 dage siden.jeg kunne bare mærke det på min krop.. og i forgårs testede jeg positiv.... Jubiii

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.