Iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

CamillaValby

HopinWishin skriver:

iih det lød helt forkert at jeg skrev det sådan!! Synes da absolut det må være hårdt for jer... og håber selvfølgelig for jer at det snart lykkes!! =)

Men ja.. hvis alle andre bare har heldet med sig første gang, så er det lidt hårdt...

Hihi det syntes jeg ikke det gjorde Jeg er ikke så nærtagende

Det er faktisk lykkes, helt naturlig 1 måned efter behandlingens stop.

Jeg gad ikke mere baby snak, begyndte at træne, fik ordnet garnet ( havde udskudt det hvis nu jeg skulle stå med de streger) og koncenterede mig bare om min skole og mine mange lektier. Så da jeg stod med de to streger, var jeg ved at falde om. Jeg havde sleeeeeeeeeeeet ikke regnet med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

HopinWishin

CamillaValby skriver:

Hihi det syntes jeg ikke det gjorde Jeg er ikke så nærtagende

Det er faktisk lykkes, helt naturlig 1 måned efter behandlingens stop.

Jeg gad ikke mere baby snak, begyndte at træne, fik ordnet garnet ( havde udskudt det hvis nu jeg skulle stå med de streger) og koncenterede mig bare om min skole og mine mange lektier. Så da jeg stod med de to streger, var jeg ved at falde om. Jeg havde sleeeeeeeeeeeet ikke regnet med det.

Okay! Kan egentlig godt huske dit profil billede, og at jeg da læste med i din tråd da du 'sprang ud' =)

Tillykke med det! Må være skønt =)

Anmeld

27. januar 2011

CamillaValby

HopinWishin skriver:

Okay! Kan egentlig godt huske dit profil billede, og at jeg da læste med i din tråd da du 'sprang ud' =)

Tillykke med det! Må være skønt =)

Syntes også at du skrev derinde, tak

Bare husk at slappe af og nyde det. Det er lettere sagt end gjort. Men du skal ikke tvivle det skal nok lykkes Jeg glæder mig til at følge dig

Anmeld

27. januar 2011

HopinWishin

CamillaValby skriver:

Syntes også at du skrev derinde, tak

Bare husk at slappe af og nyde det. Det er lettere sagt end gjort. Men du skal ikke tvivle det skal nok lykkes Jeg glæder mig til at følge dig

Ja.. lige nu prøverjeg også bare at tænke på min uddannelse

Ser også frem til at følge dig og din mave

Anmeld

27. januar 2011

CamillaValby

HopinWishin skriver:

Ja.. lige nu prøverjeg også bare at tænke på min uddannelse

Ser også frem til at følge dig og din mave

Fornuftigt

Du er mere end velkommen til at smide mig et brev når/hvis du får lyst, hvis du har nogle mere private spørgsmål mm.

Anmeld

27. januar 2011

HopinWishin

CamillaValby skriver:

Fornuftigt

Du er mere end velkommen til at smide mig et brev når/hvis du får lyst, hvis du har nogle mere private spørgsmål mm.

Tak for det

Anmeld

28. januar 2011

Lambi

HopinWishin skriver:

Jeg har lige et spørgsmål..

Til de af jer der har haft succes med IUI, hvor mange forsøg brugte I så?... Og har det været forsøg hvor kvinden har ''fungeret'' 100 %?

det lykkedes for os i 2. forsøg, kærsten har super sædkvalitet men jeg har pco, så jeg fik pergotime og gonal.f sprøjter i 3 dage. er 9+2 idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.