Iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.791 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. januar 2011

HopinWishin

Jeg har lige et spørgsmål..

Til de af jer der har haft succes med IUI, hvor mange forsøg brugte I så?... Og har det været forsøg hvor kvinden har ''fungeret'' 100 %?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

quindelist

HopinWishin skriver:

Til de af jer der har haft succes med IUI, hvor mange forsøg brugte I så?... Og har det været forsøg hvor kvinden har ''fungeret'' 100 %?

Her var der gevinst i første forsøg på trods af dårlig sædkvalitet hos far og en halvgammel mor *smiler*. 9+1 i dagFøler os meget heldige....! Fik Pergotime i 5 dage + ægløsningssprøjte.

Anmeld

27. januar 2011

HopinWishin

quindelist skriver:

Her var der gevinst i første forsøg på trods af dårlig sædkvalitet hos far og en halvgammel mor *smiler*. 9+1 i dagFøler os meget heldige....! Fik Pergotime i 5 dage + ægløsningssprøjte.

Det må være skønt =)

Anmeld

27. januar 2011

Vial

Her var den der i første hug. Brugte sæddonor, så det var i top. Jeg har PCO, så måtte have lidt hormonstimulering inden æggene fungerede..

Anmeld

27. januar 2011

dorthemus

HopinWishin skriver:

Jeg brugte et forsøg og fik ingen hormoner eller anden stimuli

Anmeld

27. januar 2011

CamillaValby

Det er ikke lykkes for os igennem IUI, ved godt at du spørger til dem hvor det er lykkes.

Vi var igennem 5 forsøg, jeg fejler intet og det gør manden heller ikke.

Men jeg kender en enkelt hvor det lykkes i 5 forsøg, en anden hvor det lykkes i 2 og anden gang var det i 3 forsøg.

Jeg alt hvad jeg kan for at det vil lykkes for jer i første hug

Anmeld

27. januar 2011

HopinWishin

CamillaValby skriver:

Det er ikke lykkes for os igennem IUI, ved godt at du spørger til dem hvor det er lykkes.

Vi var igennem 5 forsøg, jeg fejler intet og det gør manden heller ikke.

Men jeg kender en enkelt hvor det lykkes i 5 forsøg, en anden hvor det lykkes i 2 og anden gang var det i 3 forsøg.

Jeg alt hvad jeg kan for at det vil lykkes for jer i første hug

jeg synes også det er rart at vide at der altså er nogle par hvor det ikke lykkes første gang.. vi skal først igang i april..

Anmeld

27. januar 2011

LISBETH:-)

Jeg har været igennem 11 forsøg ialt - alle med homonstimulering og vi har 2 dejlige børn - amalie fra 2007 og Elina fra 2010

Anmeld

27. januar 2011

CamillaValby

HopinWishin skriver:

jeg synes også det er rart at vide at der altså er nogle par hvor det ikke lykkes første gang.. vi skal først igang i april..

Lige præcis, sådan havde jeg det også

For jeg ville ikke sætte mig op for noget, det er en rutsjebane(staves) man befinder sig i. Og skuffelsen kan være enorm. Men når det så lykkes så glemmer man det hele

Anmeld

27. januar 2011

HopinWishin

CamillaValby skriver:

Lige præcis, sådan havde jeg det også

For jeg ville ikke sætte mig op for noget, det er en rutsjebane(staves) man befinder sig i. Og skuffelsen kan være enorm. Men når det så lykkes så glemmer man det hele

iih det lød helt forkert at jeg skrev det sådan!! Synes da absolut det må være hårdt for jer... og håber selvfølgelig for jer at det snart lykkes!! =)

Men ja.. hvis alle andre bare har heldet med sig første gang, så er det lidt hårdt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.