Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Muffi<3 skriver: Ja ikke ) Her er en ny .... Din kollega spørger for 120 gang om i skal finde ud af at mødes efter arb . du har ikke lyst ,, Hva siger du ???
Ja ikke )
Her er en ny ....
Din kollega spørger for 120 gang om i skal finde ud af at mødes efter arb . du har ikke lyst ,, Hva siger du ???
jeg siger: "Har lige fået et telefonopkald fra et familiemedlem der står og har brug for mig, gør det godt en anden dag"
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kitty skriver: At vi har et frygteligt udbrud af SARS derhjemme, og at hunden har lus og lopper, men stadig gerne vil kløes.. Du da er velkommen til kaffe kl 15??
At vi har et frygteligt udbrud af SARS derhjemme, og at hunden har lus og lopper, men stadig gerne vil kløes.. Du da er velkommen til kaffe kl 15??
Hi hi den må jeg prøve , mon jeg stadig skal sige det med hunden når hun nu godt ved jeg ikke har hund ??
hov, glemte en ny situation ....
du kommer ind i klasselokalet, og straks spørger din lærer dig om dagens lektie (som du selvfølgelig ikke har lavet)
KaLee skriver: Kitty, husk en ny historie.. ;-)
Kitty, husk en ny historie.. ;-)
Nå ja
Du sidder midt i middag hos dronningen, men føler du virkelig skal ski*e, og det kan altså ikke vente....
Muffi<3 skriver: Hi hi den må jeg prøve , mon jeg stadig skal sige det med hunden når hun nu godt ved jeg ikke har hund ??
Den bliver nok lidt svært
Gittemor09 skriver: hov, glemte en ny situation .... du kommer ind i klasselokalet, og straks spørger din lærer dig om dagens lektie (som du selvfølgelig ikke har lavet)
Ihh så sagde jeg altid , har lavet den , men har glemt den derhjemme Ærgeligt
kitty skriver: Nå ja Du sidder midt i middag hos dronningen, men føler du virkelig skal ski*e, og det kan altså ikke vente....
Hi hi hi omg
Muffi<3 skriver: Ihh så sagde jeg altid , har lavet den , men har glemt den derhjemme Ærgeligt
jeg sagde engang at min bror altså havde spist mine lektier, det troede læreren ikke på... men det var sandheden, og mine forældre kunne bekræfte det...
ej, den er jo svær...
havde nok ikke sagt så meget... ville nok bare vente til det rette øjeblik og skynde mig at snige mig væk
Gittemor09 skriver: jeg sagde engang at min bror altså havde spist mine lektier, det troede læreren ikke på... men det var sandheden, og mine forældre kunne bekræfte det...
Hi hi har han det godt i dag ???
Manden har lyst til at hygge (sex) ak ak det jo ikke onsdag
Hva siger du ???
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128