En dårlig undskyldning (lidt sjov) ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Gittemor09

Muffi<3 skriver:

Ja ikke )

Her er en ny ....

Din kollega spørger for 120 gang om i skal finde ud af at mødes efter arb . du har ikke lyst ,, Hva siger du ???

jeg siger: "Har lige fået et telefonopkald fra et familiemedlem der står og har brug for mig, gør det godt en anden dag"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Lady Marion <3

kitty skriver:

At vi har et frygteligt udbrud af SARS derhjemme, og at hunden har lus og lopper, men stadig gerne vil kløes.. Du da er velkommen til kaffe kl 15??

Hi hi den må jeg prøve , mon jeg stadig skal sige det med hunden når hun nu godt ved jeg ikke har hund ??

Anmeld

27. januar 2011

Gittemor09

hov, glemte en ny situation ....

du kommer ind i klasselokalet, og straks spørger din lærer dig om dagens lektie (som du selvfølgelig ikke har lavet)

Anmeld

27. januar 2011

otlitrom

KaLee skriver:

Kitty, husk en ny historie.. ;-)

Nå ja

Du sidder midt i middag hos dronningen, men føler du virkelig skal ski*e, og det kan altså ikke vente....

Anmeld

27. januar 2011

otlitrom

Muffi<3 skriver:

Hi hi den må jeg prøve , mon jeg stadig skal sige det med hunden når hun nu godt ved jeg ikke har hund ??

Den bliver nok lidt svært

Anmeld

27. januar 2011

Lady Marion <3

Gittemor09 skriver:

hov, glemte en ny situation ....

du kommer ind i klasselokalet, og straks spørger din lærer dig om dagens lektie (som du selvfølgelig ikke har lavet)

Ihh så sagde jeg altid , har lavet den , men har glemt den derhjemme   Ærgeligt

Anmeld

27. januar 2011

Lady Marion <3

kitty skriver:

Nå ja

Du sidder midt i middag hos dronningen, men føler du virkelig skal ski*e, og det kan altså ikke vente....

Hi hi hi omg

Anmeld

27. januar 2011

Gittemor09

Muffi<3 skriver:

Ihh så sagde jeg altid , har lavet den , men har glemt den derhjemme   Ærgeligt

jeg sagde engang at min bror altså havde spist mine lektier, det troede læreren ikke på... men det var sandheden, og mine forældre kunne bekræfte det...

Anmeld

27. januar 2011

Gittemor09

kitty skriver:

Nå ja

ej, den er jo svær...

havde nok ikke sagt så meget... ville nok bare vente til det rette øjeblik og skynde mig at snige mig væk

Anmeld

27. januar 2011

Lady Marion <3

Gittemor09 skriver:

jeg sagde engang at min bror altså havde spist mine lektier, det troede læreren ikke på... men det var sandheden, og mine forældre kunne bekræfte det...

Hi hi har han det godt i dag ??? 

Her er en ny ....

Manden har lyst til at hygge (sex) ak ak det jo ikke onsdag

Hva siger du ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.