En dårlig undskyldning (lidt sjov) ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.965 visninger
27 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

eElak

Hejsa piger. 

Lad os prøve denne .. Det gælder om, at komme med en dårlig undskyldning - ganske enkelt ..

Man skal give et bud på en dårlig undskyldning for eksemplet, som det sidste indlæg giver, altså den ovenover .. Og den må selvfølgelig gerne være humoristisk 

Altså først en dårlig undskyldning og så en situation, som den næste skal give et bud på 

En god ide er at citere indlægget du svarer på / ovenover, så det er nemmere at følge med hvor man er nået til.. 

Jeg lægger ud:

Du har lovet din gode veninde at passe hendes kat, som du altid har hadet - nu er den væk. 

hvad siger du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Gittemor09

KaLee skriver:

Hejsa piger. 

Lad os prøve denne .. Det gælder om, at komme med en dårlig undskyldning - ganske enkelt ..

Man skal give et bud på en dårlig undskyldning for eksemplet, som det sidste indlæg giver, altså den ovenover .. Og den må selvfølgelig gerne være humoristisk 

Altså først en dårlig undskyldning og så en situation, som den næste skal give et bud på 

En god ide er at citere indlægget du svarer på / ovenover, så det er nemmere at følge med hvor man er nået til.. 

Jeg lægger ud:

Du har lovet din gode veninde at passe hendes kat, som du altid har hadet - nu er den væk. 

hvad siger du?

"nu skal du høre her, som du jo godt ved bryder din kat sig måske ikke så meget om mig, og da jeg kommer og vil fodre den, får jeg lukket døren op på dens hale, så den skriger og løber lige imellem benene på mig, har ledt efter den hele dagen uden held, men fortsætter eftersøgningen"

du skal til familiemiddag med din kæreste's familie, men det er egentlig ikke noget for dig, og du føler altid at der bliver set ned på dig... hvad siger du?

Anmeld

27. januar 2011

Lady Marion <3

KaLee skriver:

Hejsa piger. 

Jeg lægger ud:

hvad siger du?

Jeg siger , det har godt nok været nemt at passe missen  jeg har slet ikke set den overhoved

Anmeld

27. januar 2011

o1Mutte

Muffi<3 skriver:

Jeg siger , det har godt nok været nemt at passe missen  jeg har slet ikke set den overhoved

AHAHAHHA Den var go

Anmeld

27. januar 2011

Lady Marion <3

o1Mutte skriver:

AHAHAHHA Den var go

Ja ikke )

Her er en ny ....

Din kollega spørger for 120 gang om i skal finde ud af at mødes efter arb . du har ikke lyst ,, Hva siger du ???

Anmeld

27. januar 2011

eElak

Anmeld

27. januar 2011

Lady Marion <3

Gittemor09 skriver:

"nu skal du høre her, som du jo godt ved bryder din kat sig måske ikke så meget om mig, og da jeg kommer og vil fodre den, får jeg lukket døren op på dens hale, så den skriger og løber lige imellem benene på mig, har ledt efter den hele dagen uden held, men fortsætter eftersøgningen"

du skal til familiemiddag med din kæreste's familie, men det er egentlig ikke noget for dig, og du føler altid at der bliver set ned på dig... hvad siger du?

Jeg siger at jeg har så voldsomt ondt i mavsen  og jeg føler jeg snart skal kaste op  ,, Har lavet en ovenover

Anmeld

27. januar 2011

Lady Marion <3

KaLee skriver:

Her var så den næste historie:

Har svaret nedenunder

Anmeld

27. januar 2011

otlitrom

Muffi<3 skriver:

Ja ikke )

Her er en ny ....

Din kollega spørger for 120 gang om i skal finde ud af at mødes efter arb . du har ikke lyst ,, Hva siger du ???

At vi har et frygteligt udbrud af SARS derhjemme, og at hunden har lus og lopper, men stadig gerne vil kløes.. Du da er velkommen til kaffe kl 15??

Anmeld

27. januar 2011

eElak

Kitty, husk en ny historie.. ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.