Er det muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

DM88

Secrets skriver:

Det er da også svært, når det ikke er planlagt! Men med mindre man fra starten af er HELT sikker på, at man ikke vil have den lille, så tror jeg det er svært at knytte sig lidt til den lille spire. Jeg vil dog også sige, at det er en lidt urealistisk fornemmelse, for selvom man har symptomer, er det svært at forholde sig til, at der vokser et menneske inde i én. Tror du ikke også han vil blive glad, når han lige har vænnet sig til tanken?

Og tak skal du have! Har termin en gang sidst i september/starten af oktober alt efter hvor længe min cyklus reelt har været denne måned. Og min kæreste fylder år den sidste dag i september, ups! Haha

Jeg tror helt sikkert han ville nå at blive glad måske en HEL uge før termin..
Ej, selvfølgelig ville han blive glad når den første storm har lagt sig, men tror også han ville blive bekymret.. Meget bekymret, for hele den nye situation.. (Meget naturligt, måske?)

Hvor sjovt hvis den lander lige på hans fødselsdag.
Hvis der er noget om snakken skulle min termin være den 11. okt 2011, to dage før jeg selv fylder år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

oo

DeniseM skriver:

Hvorfor har man ikke bare altid en lampe i panden, som så lyser grønt når du er gravid??? Altså med det samme!?

Det ville være så smart..
Tak for svar!!

det ville være genialt

Anmeld

28. januar 2011

DM88

Okay, i dag har jeg pludselig meget brunt udflådslignende halløj. Det skete da jeg gik på toilettet for tyve minutter siden. Er det min menstruation som er kommet 5 DAGE før tid???? Jeg har altid total fast cyklus..
Kan det være tegn på graviditet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.