Er det muligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

DM88

Er der muligt at jeg kan være gravid?????

Det her er ikke planlagt. Vi havde et uheld. Men hvis jeg er gravid vil vi beholde det. Jeg har total fast cyklus på 28 dage, og skal have mens d. 1 feb tror jeg..

Jeg havde sidste menstruations første dag d. 04-01-2011, så vidt jeg kan regne ud via denne hjemmeside er jeg, hvis det er, 3+2 i dag..
Jeg har haft lidt kvalme de sidste par dage, total mangel på appetit, lidt øm i underlivet.. Men SÅ i dag opdagede jeg en lille bette smule blod i min udflåd.

MEN jeg har aldrig nogen sinde haft lidt blod i udflåden flere dage før min mens skal komme???
Kan det være ægget der har sat sig fast?????? Argh, er total nervøs, og dagene går så langsomt frem til tirsdag............

Hvad siger i kloge kvinder herinde? Kan i kende symptomerne? Passer det med tiden??

KH..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

DM88

Ved godt at svaret jo nok er...: Vent og se om mens kommer..
Men er bare så utrolig nervøs? Kan jeg få svar hvis jeg tester lidt før?

Anmeld

27. januar 2011

Frøken J.

DeniseM skriver:

Hvis du tester for tidligt risikerer du, at du senere hen ikke er gravid, fordi det kan være en biokemisk graviditet, så jeg ville afgjort vente til din menstruation er forsinket. Det du skriver kan sagtens være symptomer, men det kan jo også være, at du har kørt dig selv op, og så bilder man sig alt muligt ind. Jeg troede jeg var gravid i december, og jeg havde bare ALLE symptomerne, men der var slet ikke noget. Fik mens d. 25 og blev først gravid her måneden efter. Ikke for sådan at "pille dig ned" på forhånd, men man kan sagtens bilde sig ind, at ens symptomer passer på en graviditet, selvom det er alt muligt andet

Anmeld

27. januar 2011

oo

DeniseM skriver:

ikke et svar du kan regne med

tålmodighed er en dyd - og næsten umulig når man venter på graviditet!

Anmeld

27. januar 2011

DM88

Secrets skriver:

Hvis du tester for tidligt risikerer du, at du senere hen ikke er gravid, fordi det kan være en biokemisk graviditet, så jeg ville afgjort vente til din menstruation er forsinket. Det du skriver kan sagtens være symptomer, men det kan jo også være, at du har kørt dig selv op, og så bilder man sig alt muligt ind. Jeg troede jeg var gravid i december, og jeg havde bare ALLE symptomerne, men der var slet ikke noget. Fik mens d. 25 og blev først gravid her måneden efter. Ikke for sådan at "pille dig ned" på forhånd, men man kan sagtens bilde sig ind, at ens symptomer passer på en graviditet, selvom det er alt muligt andet

Jeg ved det.. Du har helt ret og piller mig overhovedet ikk ned.
Dagene går uendeligt langsomt, så man bliver lidt bims, og bilder sig selv alt muligt ind...

Blev bare så chokeret over den blødning i dag.. Det var ligesom om det var dråben der fik glasset til at flyde over.. (Glasset med graviditetssymptomer, kender du jo nok )

Anmeld

27. januar 2011

DM88

Tjuhl skriver:

ikke et svar du kan regne med

tålmodighed er en dyd - og næsten umulig når man venter på graviditet!

Hvorfor har man ikke bare altid en lampe i panden, som så lyser grønt når du er gravid??? Altså med det samme!?

Det ville være så smart..
Tak for svar!!

Anmeld

27. januar 2011

Frøken J.

DeniseM skriver:

Jeg ved det.. Du har helt ret og piller mig overhovedet ikk ned.
Dagene går uendeligt langsomt, så man bliver lidt bims, og bilder sig selv alt muligt ind...

Blev bare så chokeret over den blødning i dag.. Det var ligesom om det var dråben der fik glasset til at flyde over.. (Glasset med graviditetssymptomer, kender du jo nok )

Ak ja, de sidste dage op til testdag går SÅ langsomt! Du må finde på et eller andet spas at fordrive tiden mere. Fx. en god lur. Hehe Men jo, jeg kender det godt! Er spændt på at høre, hvad resultatet bliver. Nu siger du, at det ikke er planlagt, men at i beholder, hvis du er gravid. Men bliver du så glad, hvis du er gravid? Bare for at vide, om et tillykke vil være på sin plads, skulle det ske

Anmeld

27. januar 2011

DM88

Secrets skriver:

Ak ja, de sidste dage op til testdag går SÅ langsomt! Du må finde på et eller andet spas at fordrive tiden mere. Fx. en god lur. Hehe Men jo, jeg kender det godt! Er spændt på at høre, hvad resultatet bliver. Nu siger du, at det ikke er planlagt, men at i beholder, hvis du er gravid. Men bliver du så glad, hvis du er gravid? Bare for at vide, om et tillykke vil være på sin plads, skulle det ske

Ville ønske jeg vidste hvordan jeg vil reagere??
Der er noget inde i mit kvindehjerte som bliver lidt øm ved tanken om hvis det nu var sandt at der var ved at spire en lille baby inden i mig..

Men det er også utroligt skræmmende, akavet, mærkeligt, og ved OVERHOVEDET ikke hvad manden gør hvis det er sandt? Måske graver han sig ned et par dage..

God idé med den lur, tror jeg vil nappe en der varer til tirsdag morgen..

Anmeld

27. januar 2011

DM88

Secrets skriver:

Og forresten et TILLYKKE er på sin plads til dig!
Hvornår har du termin?

Anmeld

27. januar 2011

Frøken J.

DeniseM skriver:

Ville ønske jeg vidste hvordan jeg vil reagere??
Der er noget inde i mit kvindehjerte som bliver lidt øm ved tanken om hvis det nu var sandt at der var ved at spire en lille baby inden i mig..

Men det er også utroligt skræmmende, akavet, mærkeligt, og ved OVERHOVEDET ikke hvad manden gør hvis det er sandt? Måske graver han sig ned et par dage..

God idé med den lur, tror jeg vil nappe en der varer til tirsdag morgen..

Det er da også svært, når det ikke er planlagt! Men med mindre man fra starten af er HELT sikker på, at man ikke vil have den lille, så tror jeg det er svært at knytte sig lidt til den lille spire. Jeg vil dog også sige, at det er en lidt urealistisk fornemmelse, for selvom man har symptomer, er det svært at forholde sig til, at der vokser et menneske inde i én. Tror du ikke også han vil blive glad, når han lige har vænnet sig til tanken?

Og tak skal du have! Har termin en gang sidst i september/starten af oktober alt efter hvor længe min cyklus reelt har været denne måned. Og min kæreste fylder år den sidste dag i september, ups! Haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.