Tisser igennem hele tiden/ Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Lolli

Vi bruger LIbero om dagen og Änglemark om natten. Libero er mest komfortable, men Änglemark holder bedre tør (men hun er kun 5 uger).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

dola

heidi30 skriver:

Hej allesammen,

Malte på 5 mdr. tisser meget igennem om natten. Det sker flere gange i løbet af ugen. Det er simpelthen så irriterende, da han jo så blir lys vågen når han skal have nyt tøj på osv.

Vi bruger bleer fra Aldi i str. 4 til om dagen og str. 5 til natten. Vi har prøvet en bleer str. større i flere mærker men han tisser igennem dem allesammen. 

Jeg tænkte på om det kunne hjælpe med et par underbukser over bleen om natten?

Nogen som har gode råd til flere tørre nætter

He he Nu 2 år senere hvad gjorde du så som hjalp??

VH en som står i samme situation med Willy på næsten 1 år...

Anmeld

21. marts 2013

heidi30

Hej,

ja det er sørme længe siden. Jeg skal virkelig tænke mig godt om for at huske den tid. Det virker som evigheder siden.

Jeg kan huske det var SÅ irriterende at det bare skete næste hver nat og jeg ikke kunne finde en løsning. Efter et forslag prøvede jeg at skifte ham inden vi selv gik i seng om aftenen, men det vågnede han også af så det blev kun til den ene gang. 

Sørg for at tissemanden altid peger ned og den ikke ligger og stritter ud til siden så er risikoen ihvertfald stor for at det går galt. Men ellers kunne vi ikke rigtig gøre så meget andet end at give ny ble på lige inden han skulle i seng og krydse fingre. Jeg mener det varede nogle uger og så stoppede det pludselig af sig selv.

Jeg er ked af jeg ikke har den gode løsning til dig, håber for dig det hurtigt går over igen. 

Anmeld

21. marts 2013

Mutti2

heidi30 skriver:

Hej allesammen,

Malte på 5 mdr. tisser meget igennem om natten. Det sker flere gange i løbet af ugen. Det er simpelthen så irriterende, da han jo så blir lys vågen når han skal have nyt tøj på osv.

Vi bruger bleer fra Aldi i str. 4 til om dagen og str. 5 til natten. Vi har prøvet en bleer str. større i flere mærker men han tisser igennem dem allesammen. 

Halløj.... Jeg har ikke rigtigt noget råd.... Vil bare lige sige at jeg ved hvordan det er

Jeg havde så en datter der sked igennem hver eneste gang  På samtlige baby-bodyer er der en fin gul stribe hen over ryggen, som ikke kan vaskes af  Og sådan var det i knap ½ år.

Jeg prøvede samtlige bleer, og dem der var værst var faktisk de dyreste. De eneste der hjalp en lille smule, var bleerne i Rema. Men de holdte heller ikke helt på det

Selv på hendes dåbs-dag måtte jeg pludseligt skynde mig for at redde dåbskjolen og hendes oldemors fine bukser

Held og lykke med det

knus

Anmeld

21. marts 2013

Mutti2

heidi30 skriver:

Hej allesammen,

Haha.... kan så se at det er et gammelt indlæg.... ups

Anmeld

21. marts 2013

heidi30

Milla-Victoria's mor skriver:

Haha.... kan så se at det er et gammelt indlæg.... ups

Hej,

ja det var et meget gammelt indlæg fra mig, men måske Dola kan bruge dit råd, hun står nemlig i samme situation som jeg stod i dengang.

Anmeld

21. marts 2013

Balinus

Brug EC!!! (Ble-fri-baby)

Hav en potte ved siden af sengen, og hold ham hen over, han tisser pæn der, næsten uden at vågne, en hurtig ble på igen.... Ingen lys, ingen der forlader værelset M.m.

Anmeld

24. marts 2013

frk-stoltze

Min søn tissede også igennem, men efter jeg er gået over på fakta's bleer, har der ik været problemer

jeg gider personligt ik at putte min søn i libero, da jeg synes det er for papir agtige

Anmeld

24. marts 2013

Mother-love

Det problem havde vi med liberos bleer. Så vi gik over til pampers superdry om natten og det hjalp. Nu bruger vi rema1000 bleer. Og det er klart de bedste vi har prøvet både til dag og nat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.