Tisser igennem hele tiden/ Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

heidi30

SussieThyssen skriver:

Eiii..jeg kan godt huske det der nattetisseri

Altså...små drenge...LOL
Jeg kan huske, at jeg undrede mig over hvorfor, der var SÅ meget mere tis i dem end i pigerne.
Men jeg gik også over til Libero om natten allerede dengang, og kunne endda ikke helt undgå at han tissede igennem.
Bruger du ikke bodystocking uden på bleen og under nattøjet??
For ellers vil jeg anbefale det...den holder nemlig bleen godt på plads.
Og ellers så må du bare leve med det..det forsvinder som regel igen, når de bliver lidt større.
Om det så er fordi de tisser lidt mindre eller hvad, ved jeg ikke.

Kærligst
Sussie

Jo han har en body på og så en natdragt.

Jeg kan virkelig heller ikke forstå hvor al den væske kommer fra . Nogle gange når han tisser igennem midt på natten er hans ble Meget tung allerede igen når vi skifter ham ved 06/07 tiden. 

Jeg troede det ville stoppe nu hvor han mere og mere sjældent spiser om natten, men har fundet ud af at det ikke afhænger af det.

Hmm, men jeg prøver Libero bleer nu og ser om det hjælper 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Halbschön

Ååååh jeg føler med dig!

Sådan en tissetrold har jeg herhjemme på 15mdr... Og vi har prøvet ALLE bleer!

Hverken pampers eller libero kan holde tørre igennem en hel nat - desværre.. Men dem der holder til mest er helt klart Libero...

Så når han alligevel vågner om natten, så skifter jeg hans ble, imens han stadig ligger i sengen, så vågner han nemlig ikke helt af det... Vi skifter ham ca to gange fra han bliver lagt i seng kl 19 til han står op kl 8, og 9 ud af 10 gange er han tør...

Vi har været i JYSK og købe vådliggerlagen.. De har det som metervare, og dem har vi købt nogle stykker af, så vi ikke skal skifte ALT...

Anmeld

27. januar 2011

2721

heidi30 skriver:

Pampers har vi prøvet, de duer heller ikke. Men jeg vil prøve Libero.

Min søn tisser igennem om natten og vi bruger libero

Anmeld

27. januar 2011

heidi30

R&N skriver:

Ååååh jeg føler med dig!

Sådan en tissetrold har jeg herhjemme på 15mdr... Og vi har prøvet ALLE bleer!

Hverken pampers eller libero kan holde tørre igennem en hel nat - desværre.. Men dem der holder til mest er helt klart Libero...

Så når han alligevel vågner om natten, så skifter jeg hans ble, imens han stadig ligger i sengen, så vågner han nemlig ikke helt af det... Vi skifter ham ca to gange fra han bliver lagt i seng kl 19 til han står op kl 8, og 9 ud af 10 gange er han tør...

Vi har været i JYSK og købe vådliggerlagen.. De har det som metervare, og dem har vi købt nogle stykker af, så vi ikke skal skifte ALT...

Jeg har også tænkt på at skifte ham inden han får mad. Men jeg er bange for at han blir for vågen af det, men om det er det eller tisse igennem er vel ligemeget  Det er ikke hver nat han spiser. Nogle ganger tror jeg faktisk ikke han ville vågne hvis det ikke var fordi han var våd og kold. 

Han kommer også i seng kl. 19.00 og han får nattøj og natble på ca. 30 min inden vi ligger ham. Men hvornår skifter du ham?

Malte vågner nemlig normalt ikke de første mange timer, før han er sulten eller våd. Så jeg kan ikke bare luske ind til ham og skifte ble midt om natten uden at blive opdaget 

Anmeld

27. januar 2011

Halbschön

heidi30 skriver:

Jeg har også tænkt på at skifte ham inden han får mad. Men jeg er bange for at han blir for vågen af det, men om det er det eller tisse igennem er vel ligemeget  Det er ikke hver nat han spiser. Nogle ganger tror jeg faktisk ikke han ville vågne hvis det ikke var fordi han var våd og kold. 

Han kommer også i seng kl. 19.00 og han får nattøj og natble på ca. 30 min inden vi ligger ham. Men hvornår skifter du ham?

Malte vågner nemlig normalt ikke de første mange timer, før han er sulten eller våd. Så jeg kan ikke bare luske ind til ham og skifte ble midt om natten uden at blive opdaget 

Nicolai bliver skiftet første gang omkring midnat... Og han vågner faktisk ikke ved det, han ligger helt slap og sover med hans flaske vand i munden... Og så skifter jeg ham igen sidst på natten...

De nætter hvor han ikke selv vågner(sker dog meget sjældent),der har jeg haft held med at gå ind og skifte ham alligevel uden at han er vågnet ved det, og normalt vågner han ellers ved det mindste kvæk..

Anmeld

27. januar 2011

heidi30

R&N skriver:

Nicolai bliver skiftet første gang omkring midnat... Og han vågner faktisk ikke ved det, han ligger helt slap og sover med hans flaske vand i munden... Og så skifter jeg ham igen sidst på natten...

De nætter hvor han ikke selv vågner(sker dog meget sjældent),der har jeg haft held med at gå ind og skifte ham alligevel uden at han er vågnet ved det, og normalt vågner han ellers ved det mindste kvæk..

Hmm, jeg tror ikke jeg "tør" gå ind og skifte ham. Jeg tror han vågner af det. 

Anmeld

27. januar 2011

heidi30

R&N skriver:

Hov forresten du skriver "med flasken i munden" ligger han selv med en flaske? Han bruger ikke sut?

Anmeld

27. januar 2011

Halbschön

heidi30 skriver:

Hov forresten du skriver "med flasken i munden" ligger han selv med en flaske? Han bruger ikke sut?

Nej han smed sutten fra det ene minut til det andet da han var 7mdr..

Ja, han ligger selv med en flaske med vand i... Vi går ind til ham med den når han brokker sig om natten, og så har vi selvfølgelig et lille øre til ham.. Han drikker ikke ret meget, men den giver ham tryghed..

Anmeld

27. januar 2011

heidi30

R&N skriver:

Nej han smed sutten fra det ene minut til det andet da han var 7mdr..

Ja, han ligger selv med en flaske med vand i... Vi går ind til ham med den når han brokker sig om natten, og så har vi selvfølgelig et lille øre til ham.. Han drikker ikke ret meget, men den giver ham tryghed..

Ok, jeg håber ikke Malte gør det samme for så tror jeg da helt sikkert hans tremmeseng blir til en svømmehal i løbet af natten i stedet 

Jeg vil prøve med Libero bleer og hvis det stadig virker må jeg prøve med din metode at skifte ham i hans søvn 

Anmeld

27. januar 2011

Lone Jakobsen

her havde jeg samme problem da Rasmus var mindre. dem fra Rema var de eneste der ku holde ham tør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.