baby vägt 5-6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. september 2008

Nawal

Tak alle sammen, for alle de söde svar :) nu er jeg lidt mindre bekymret:)

Tut, hun vejde kun 2720gram da hun blev födt, men hun kom så også en måned for tidlig... men hun var bestemt velkommen;)

Hun har taget rigtig godt på og gör det stadig men det må jo også gå lidt i hold på et tidspunkt... :))

kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Min søn vejede 11,5 kg da han var 5 måneder:-o.
Min datter "kun" 10,7kg;).

Og alligevel har der aldrig været snakket om at nogen af dem vejede for meget, både læge og sundhedsplejerske mente at det var helt fint bare de var i trivsel... og det går jeg ud fra din pige er også.

Nu hvor de er 2 og 4 år er ingen af dem specielt store mere, så bare rolig, det skal nok udligne sig.
Ingen grund til bekymring:).

Rikke.

Anmeld

21. september 2008

A.

hun vejer bedstemt ikke for meget.. så du skal slet ikke tænke at du gør noget forkert du kan altid ringe til SP..

Nawal skriver:

hejsa

Har väret inde på div. hjemmesider for at se ang. min datters vägt.. hun er 5mdr. og vejer 9.38kg.. kan ligsom forstå på de hjemmesider at mit barn vejer betydelig mere end hvad hun burde for sin alder!! er der andre end mig som har en super stor baby? (?)

håber på svar:$

Anmeld

21. september 2008

tascia

vil sige hun ligger i den gode ende af skalaen, men da ikke så jeg tænker waou!

jeg har en af hver, og jeg fortrækker altså dem med lidt sul på kroppen, så har de også lidt at tærre på ved tandfrembrud, sygdom etc.

og bare vent, når der kommer bevægelse i hende så begynder vægten at stå stille! Robert har kun taget 100-200 g på fra da han var lige knap 10 mdr. og til nu (13 mdr.)... og han vejede i øvrigt 8,9 kg da han var 5 mdr.

//Natascia med Sissel 3 år og 13 (14) kg og Robert 13 mdr. og 11 kg.!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.