uh! fik ikke sagt ordentligt farvel til morgen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Øv det gider man ikke

nej ikke når hun er fuldstændigt modsat normalt... og bare rigtig gerne vil afsted! hun vil SÅ gerne hen i DP, hver dag... også om aftenen når hun har fået nattøj på, har hun den sidste uges tid sagt "såååååååå hen til Gitteeeee"....

det er SÅ kært, og vi er virkelig glade for vores DP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

nej ikke når hun er fuldstændigt modsat normalt... og bare rigtig gerne vil afsted! hun vil SÅ gerne hen i DP, hver dag... også om aftenen når hun har fået nattøj på, har hun den sidste uges tid sagt "såååååååå hen til Gitteeeee"....

det er SÅ kært, og vi er virkelig glade for vores DP

Ja sådan var det også her.

Og hun kunne dælme ikke få os hurtigt nok ud af døren når vi afleverede

Anmeld

27. januar 2011

Dictes mor

Åhhh Karina. Nu får jeg også helt ondt i maven. Jeg er sikker på, at det slet ikke er så slemt, som du forestiller dig, men hvor kan jeg bare godt følge dig. Man kan ikke lade være med at spekulere, og så får man så mange ideer og tanker i hovedet, og den allerværste, at ens barn skulle være blevet ked af det på grund af noget man fik gjort eller ikke gjort, og det gør bare så ondt inden i. Jeg er helt sikker på, at hun har haft alletiders tur på biblioteket, for der er altid sjovt at være. Og så bliver hun bare rigtig glad for at se dig, når du henter hende senere

Anmeld

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Dictes mor skriver:

Åhhh Karina. Nu får jeg også helt ondt i maven. Jeg er sikker på, at det slet ikke er så slemt, som du forestiller dig, men hvor kan jeg bare godt følge dig. Man kan ikke lade være med at spekulere, og så får man så mange ideer og tanker i hovedet, og den allerværste, at ens barn skulle være blevet ked af det på grund af noget man fik gjort eller ikke gjort, og det gør bare så ondt inden i. Jeg er helt sikker på, at hun har haft alletiders tur på biblioteket, for der er altid sjovt at være. Og så bliver hun bare rigtig glad for at se dig, når du henter hende senere

du har helt sikkert ret Camilla.... man det er præcis det der med at man ikke vil gøre noget der gør dem ked!

Anmeld

27. januar 2011

Dictes mor

Ni-ko-li-ne skriver:

du har helt sikkert ret Camilla.... man det er præcis det der med at man ikke vil gøre noget der gør dem ked!

Ja og så kan man se det ligeså tydeligt for sig, men det hjælper jo ikke. Jeg gør præcis det samme, når jeg tænker på at skulle aflevere Dicte, når hun starter i DP, jeg ved slet ikke, hvordan jeg skal kunne klare det, hvis hun græder, når jeg skal gå. Jeg begynder jo næsten at græde bare ved tanken.

Anmeld

27. januar 2011

LIZO

det er da os en underlig måde de gør det på... i vores legestue ( med begge børn) har da vist hvornår hendes børn kom og så bare kommet lidt inden det og går hjem når hendes sidste barn er hentet.. sådan fungere det herovre... det er meget bedre. for så føler man sig meget mere tryg ved det..

håber hun havde en god dag alligevel

Anmeld

28. januar 2011

Vingummien

Ni-ko-li-ne skriver:

til Nikoline...

jeg afleverede hende klokken 08:55... henne i legestuen:0) i forvejen er jeg ikke fan af det legestue-halløj... men jeg tier bare stille med det, hvis det gavner de små...

normalt har vi en plan over, hvilket tema de kører fra gang til gang, det har de ikke nået at få færdigt endnu. På det skema står også hvornår de forskellige DP-mødre møder ind. Nikoline bryder sig ikke synderligt om legestuen, så derfor afleverer vi som regel først når hendes egen DP mor er ankommet... For at få en god start på dagen...

Idag da jeg kom, 08:55 stod de alle mand med overtøj på, og DP-mødrene fløj rundt og pakkede det ene og det andet... "vi skal med bussen"... nåh okay tænkte jeg, spændende...

"Nikoline skal bare beholde sit overtøj på"... ja ja fint nok, selvfølgelig skal hun det, sådan er det jo:0) "vi skal ind på biblioteket og lege" okay, det lyder da spændende tænkte jeg så...

fordi det er da fedt, Nikoline vil sikkert elske det.... jeg ville bare godt havde vidst at de skulle med bussen lidt over ni, for så var jeg sgu kommet noget før, så der havde været lidt mere harmoni.

Nikoline stod bare og kiggede på dem alle sammen, jeg fik et lille kys og så stod hun bare og stirrede... prøvede at sige farvel til hende, hun plejer at vinke... Men jeg tror slet ikke hun forstod at jeg gik... Vores DP mor, eller en af de andre plejer også lige at være der, så Nikoline ser at man går osv...

og nu sidder jeg og har ondt i maven, for tænk nu hvis hun har ledt efter mig bagefter... piv piv piv

Årh sådan nogle dage har jeg også prøvet. Jeg har så hevet fat i dem dagen efter og sagt at det vil jeg ikke have skal ske på den måde og så spurgt om der var noget efter jeg var gået

Anmeld

28. januar 2011

Ida.

Øv skæve afleveringer ér pr. definition bare trælse!! Hvordan havde hendes dag været?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.