Ni-ko-li-ne skriver:
til Nikoline...
jeg afleverede hende klokken 08:55... henne i legestuen:0) i forvejen er jeg ikke fan af det legestue-halløj... men jeg tier bare stille med det, hvis det gavner de små...
normalt har vi en plan over, hvilket tema de kører fra gang til gang, det har de ikke nået at få færdigt endnu. På det skema står også hvornår de forskellige DP-mødre møder ind. Nikoline bryder sig ikke synderligt om legestuen, så derfor afleverer vi som regel først når hendes egen DP mor er ankommet... For at få en god start på dagen...
Idag da jeg kom, 08:55 stod de alle mand med overtøj på, og DP-mødrene fløj rundt og pakkede det ene og det andet... "vi skal med bussen"... nåh okay tænkte jeg, spændende...
"Nikoline skal bare beholde sit overtøj på"... ja ja fint nok, selvfølgelig skal hun det, sådan er det jo:0) "vi skal ind på biblioteket og lege" okay, det lyder da spændende tænkte jeg så...
fordi det er da fedt, Nikoline vil sikkert elske det.... jeg ville bare godt havde vidst at de skulle med bussen lidt over ni, for så var jeg sgu kommet noget før, så der havde været lidt mere harmoni.
Nikoline stod bare og kiggede på dem alle sammen, jeg fik et lille kys og så stod hun bare og stirrede... prøvede at sige farvel til hende, hun plejer at vinke... Men jeg tror slet ikke hun forstod at jeg gik... Vores DP mor, eller en af de andre plejer også lige at være der, så Nikoline ser at man går osv...
og nu sidder jeg og har ondt i maven, for tænk nu hvis hun har ledt efter mig bagefter... piv piv piv
Årh sådan nogle dage har jeg også prøvet. Jeg har så hevet fat i dem dagen efter og sagt at det vil jeg ikke have skal ske på den måde og så spurgt om der var noget efter jeg var gået