uh! fik ikke sagt ordentligt farvel til morgen.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

770 visninger
17 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

til Nikoline...

jeg afleverede hende klokken 08:55... henne i legestuen:0) i forvejen er jeg ikke fan af det legestue-halløj... men jeg tier bare stille med det, hvis det gavner de små...

normalt har vi en plan over, hvilket tema de kører fra gang til gang, det har de ikke nået at få færdigt endnu. På det skema står også hvornår de forskellige DP-mødre møder ind. Nikoline bryder sig ikke synderligt om legestuen, så derfor afleverer vi som regel først når hendes egen DP mor er ankommet... For at få en god start på dagen...

Idag da jeg kom, 08:55 stod de alle mand med overtøj på, og DP-mødrene fløj rundt og pakkede det ene og det andet... "vi skal med bussen"... nåh okay tænkte jeg, spændende...

"Nikoline skal bare beholde sit overtøj på"... ja ja fint nok, selvfølgelig skal hun det, sådan er det jo:0) "vi skal ind på biblioteket og lege" okay, det lyder da spændende tænkte jeg så...

fordi det er da fedt, Nikoline vil sikkert elske det.... jeg ville bare godt havde vidst at de skulle med bussen lidt over ni, for så var jeg sgu kommet noget før, så der havde været lidt mere harmoni.

Nikoline stod bare og kiggede på dem alle sammen, jeg fik et lille kys og så stod hun bare og stirrede... prøvede at sige farvel til hende, hun plejer at vinke... Men jeg tror slet ikke hun forstod at jeg gik... Vores DP mor, eller en af de andre plejer også lige at være der, så Nikoline ser at man går osv...

og nu sidder jeg og har ondt i maven, for tænk nu hvis hun har ledt efter mig bagefter... piv piv piv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

oo

nååååårh Karina! Nikoline er sikkert opslugt af bøger og komfurer og bamser og dukker på biblioteket nu, skal du se

(siger moren der har så ondt i maven over overhovedet at skulle aflevere sit barn, at hun har udskudt det et ekstra år )

Anmeld

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

nååååårh Karina! Nikoline er sikkert opslugt af bøger og komfurer og bamser og dukker på biblioteket nu, skal du se

(siger moren der har så ondt i maven over overhovedet at skulle aflevere sit barn, at hun har udskudt det et ekstra år )

ja.... selvfølgelig er hun det:0) jeg prøver også at overbevise mig selv om det...

da jeg gik fra legestuen, kiggede jeg i alle vinduerne for at se om hun måske ledte efter mig... fik øje på hende og vinkede, hun så mig slet ikke... men hun så ud som om hun ledte efter nogen :0(

gæt om jeg tudede i bilen på vej hjem? skrækkeligt!!!! hun bliver senest hentet 15.00 idag!!

mand, første dag Nikoline var afsted, tudede jeg bare!!!!!!

Anmeld

27. januar 2011

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

ja.... selvfølgelig er hun det:0) jeg prøver også at overbevise mig selv om det...

da jeg gik fra legestuen, kiggede jeg i alle vinduerne for at se om hun måske ledte efter mig... fik øje på hende og vinkede, hun så mig slet ikke... men hun så ud som om hun ledte efter nogen :0(

gæt om jeg tudede i bilen på vej hjem? skrækkeligt!!!! hun bliver senest hentet 15.00 idag!!

mand, første dag Nikoline var afsted, tudede jeg bare!!!!!!

nåååårh

Anmeld

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

nåååårh

tak.....

bare vent, Sole pigen bliver SÅ stor og dygtig... og til den tid, kan hun både tale og alt muligt jo... så føler man ikke at man efterladet et fuldstændigt hjælpeløst barn... det er en rigtig god ting!

men det er nu nok hårdt for forældrene alligevel

Anmeld

27. januar 2011

TbCp

Øv det er altså bare heller ikke særlig sjovt når man det foregår sådan huhej vilde dyr!

Jeg har fri idag, skal på sygehuset, så jeg tænkte at jeg da havde rigtig dejlig god tid til at aflevere idag... Vi kommer ind på stuen og Liva får et puslespil.. jeg skal lige til at sætte mig på en stol ved siden af hende da hun vender et par små kysselæber imod mig og siger "hej hej mor"....
Øhh nå okay.... så går jeg da bare hjem igen

Anmeld

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Øv det er altså bare heller ikke særlig sjovt når man det foregår sådan huhej vilde dyr!

Jeg har fri idag, skal på sygehuset, så jeg tænkte at jeg da havde rigtig dejlig god tid til at aflevere idag... Vi kommer ind på stuen og Liva får et puslespil.. jeg skal lige til at sætte mig på en stol ved siden af hende da hun vender et par små kysselæber imod mig og siger "hej hej mor"....
Øhh nå okay.... så går jeg da bare hjem igen

oh så måtte Liva´s mor pænt tage afsted igen.... store pige!!!!!

det værste var, at jeg ikke er sikker på om hun var bevidst omkring at jeg kørte nu... øv.... Nikoline gør også sådan til hverdag i DP, "hej hej mor, lukke døren"

Anmeld

27. januar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

oh så måtte Liva´s mor pænt tage afsted igen.... store pige!!!!!

det værste var, at jeg ikke er sikker på om hun var bevidst omkring at jeg kørte nu... øv.... Nikoline gør også sådan til hverdag i DP, "hej hej mor, lukke døren"

Ja jeg gik også lidt slukøret derfra

Jeg har heller aldrig været særlig vild med det legestue.... synes bare der var alt for meget uro og Liva var altid meget stille og klamrende når hun skulle afleveres der.

Hvor tit er de afsted? Her var det heldigvis kun hver 2. uge

Anmeld

27. januar 2011

Ni-ko-li-ne

TbCp skriver:

Ja jeg gik også lidt slukøret derfra

Jeg har heller aldrig været særlig vild med det legestue.... synes bare der var alt for meget uro og Liva var altid meget stille og klamrende når hun skulle afleveres der.

Hvor tit er de afsted? Her var det heldigvis kun hver 2. uge

det er nøjagtigt det samme med Nikoline, hun gemmer sig i mig eller klamrer sig fast! og hun vil aldrig derhen....

hver anden uge ja... heldigvis ikke mere....

Anmeld

27. januar 2011

TbCp

Ni-ko-li-ne skriver:

det er nøjagtigt det samme med Nikoline, hun gemmer sig i mig eller klamrer sig fast! og hun vil aldrig derhen....

hver anden uge ja... heldigvis ikke mere....

Øv det gider man ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.