Tillykke til Freje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2011

Skouboe

msax skriver:

Det er jeg ked af at høre. Er det sygdommen der dræner for energi? eller er der kommet andre planer?

Jeg håber det er det sidste...

Det er desværre Silja's trivsel - eller i øjeblikket mangel på samme, der gør udslaget. Jeg kan ikke forudse hvordan hun har det på den dag og oddsene er at hun/vi nok ikke orker på dagen og det synes jeg ikke er retfærdigt overfor Trine og Søren, så jeg har valgt at melde fra med det samme istedet for at sandsynligvis gøre det senere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2011

msax

Skouboe skriver:

Det er desværre Silja's trivsel - eller i øjeblikket mangel på samme, der gør udslaget. Jeg kan ikke forudse hvordan hun har det på den dag og oddsene er at hun/vi nok ikke orker på dagen og det synes jeg ikke er retfærdigt overfor Trine og Søren, så jeg har valgt at melde fra med det samme istedet for at sandsynligvis gøre det senere...

Jeg er bare rigtig ked af høre hun har det så skidt.

Du må endelig sige til hvis der er noget jeg kan gøre (også selvom jeg er temmelig langt væk). Til at starte med sender jeg et STORT kram til en helt fantastisk mor - nemlig dig

Anmeld

31. januar 2011

Skouboe

msax skriver:

Jeg er bare rigtig ked af høre hun har det så skidt.

Du må endelig sige til hvis der er noget jeg kan gøre (også selvom jeg er temmelig langt væk). Til at starte med sender jeg et STORT kram til en helt fantastisk mor - nemlig dig

Mange tak

Der er desværre ikke rigtigt noget nogen kan gøre, men vi håber at lægerne på Hillerød kan komme frem til noget brugbart, så vi kan komme videre.

Det er jo "desværre" ikke noget stort hun fejler, men en masse mindre ting, der tilsammen hæmmer hendes trivsel (også selvom det ikke nødvendigvis virker som om hun føler sig specielt hæmmet).

På den positive side har det hjulpet at hun har fået suget betændelse ud af højre øre igen og de nye øredråber virker som om de er ved at få has på den infektion der driller, så hun nu sover lidt bedre.

Anmeld

31. januar 2011

msax

Skouboe skriver:

Mange tak

Der er desværre ikke rigtigt noget nogen kan gøre, men vi håber at lægerne på Hillerød kan komme frem til noget brugbart, så vi kan komme videre.

Det er jo "desværre" ikke noget stort hun fejler, men en masse mindre ting, der tilsammen hæmmer hendes trivsel (også selvom det ikke nødvendigvis virker som om hun føler sig specielt hæmmet).

På den positive side har det hjulpet at hun har fået suget betændelse ud af højre øre igen og de nye øredråber virker som om de er ved at få has på den infektion der driller, så hun nu sover lidt bedre.

Dejligt at hun sover bedre om natten nu. Jeg ved af erfaring hvor hårdt det er ikke at sove. Man bliver sku tosset af det.

Håber i trods sygdommen holder humøret oppe derhjemme og HUSKER at give hinanden et stort kram og en masse kys alligevel. Et godt kram kan rede en hel tudetur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.