Tillykke til Freje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

anna-jonas

Tillykke med Freja.....................håber at hun bliver fejret på behørig vis.

Knus Mette og Ida.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

Klumpe-dumpe

Kære Freja

Et stort og varmt tillykke med din 2 års fødselsdag, håber du har haft en hel fantastisk dag.

Mange Hip hip hurrrrrra fra

Trine og Malucca.

Anmeld

27. januar 2011

MORJESPERSEN

Stort tillykke med fødselsdagen

Anmeld

27. januar 2011

Skouboe

Tak allesammen

Vi havde en ret afdæmpet dag herhjemme. Freja havde første dag i vuggestuen efter næsten 1½ uges sygdom og Silja har feber og snot alle steder, og jeg har feber, så vi aflyste det meste, så det kun var farmor og farfar der kiggede forbi.

Vi fik hotdogs til aftensmad - Freja's valg - og lagkage derefter og så fik hun de sidste gaver fra os.

Alt i alt meget stille og roligt.

Anmeld

27. januar 2011

JustAnotherName

Tak allesammen

Vi havde en ret afdæmpet dag herhjemme. Freja havde første dag i vuggestuen efter næsten 1½ uges sygdom og Silja har feber og snot alle steder, og jeg har feber, så vi aflyste det meste, så det kun var farmor og farfar der kiggede forbi.

Vi fik hotdogs til aftensmad - Freja's valg - og lagkage derefter og så fik hun de sidste gaver fra os.

Alt i alt meget stille og roligt.

STORT TILLYKKE MED HENDE        .....Og rigtig god bedring!

Anmeld

28. januar 2011

Barbamama

Det bliver et forsinket tillykke men du får et alligevel STORT tillykke med i går. Kram fra mig!

Anmeld

28. januar 2011

Ida.

Et forsinket, men STORT TILLYKKE med fødselsdagen til skønne Freja!! Håber I fik en dejlig dag uden for meget sygdom

Anmeld

31. januar 2011

msax

HIP HIP hurra...

TILLYKKE med din dejlige store pige.

Det lyder som om i havde en dejlig dag trods sygdom (jeg er så træt af sygdom - vi har også lige ligget alle sammen herhjemme).

Hotdogs - Mmm - det lyder da så absolut heller ikke dårligt, det kunne da være vi skulle have det i løbet af ugen. Tak for tippet.

Jeg glæder mig til at se jer igen om 14 dage til lille Sol's fest.

SMIL fra Mette - der virkelig ØNSKER for dig at I kan slippe af med noget af alt den sygdom så den dejlige mor kan få sovet og nydt lidt timer for sig selv.

Anmeld

31. januar 2011

Skouboe

msax skriver:

HIP HIP hurra...

TILLYKKE med din dejlige store pige.

Det lyder som om i havde en dejlig dag trods sygdom (jeg er så træt af sygdom - vi har også lige ligget alle sammen herhjemme).

Hotdogs - Mmm - det lyder da så absolut heller ikke dårligt, det kunne da være vi skulle have det i løbet af ugen. Tak for tippet.

Jeg glæder mig til at se jer igen om 14 dage til lille Sol's fest.

SMIL fra Mette - der virkelig ØNSKER for dig at I kan slippe af med noget af alt den sygdom så den dejlige mor kan få sovet og nydt lidt timer for sig selv.

Jeg har desværre været nødt til at melde fra igen til Sol's navngivning... 

Anmeld

31. januar 2011

msax

Skouboe skriver:

Jeg har desværre været nødt til at melde fra igen til Sol's navngivning... 

Det er jeg ked af at høre. Er det sygdommen der dræner for energi? eller er der kommet andre planer?

Jeg håber det er det sidste...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.