ungmor2008 skriver:heaven skriver:ungmor2008 skriver:heaven skriver:ungmor2008 skriver:heaven skriver:ungmor2008 skriver:heaven skriver:
jeg var 13..................;) og følte mig pludselig meeeeget voksen, hehe.. og jeg kan huske at jeg syntes det var lidt træls, jeg ikke havde ondt, når jeg havde det. Blev misundelig, når min bedste veninde fortalte hun havde lændesmerter osv - jeg mente åbenbart at det "skulle" man have?? - hvor underlig kan man være....8D
Jannie
oki.. ja det er engelig underligt at du var det:D:D
jeg kan huske at jeg havde ondt i underlivet og viste ikke hvad der sket, så jeg begynde at græde:)
og sener for et år siden fandt lægerne så ud af at jeg har endermetriodes i mit underliv som giver mig de smerter hver gang jeg har menstrution:(
okay..... jeg har også endometriose, ikke lige verdens fedeste sygdom... vi har kæmpet for Lasse i 5 år, gennemgået 6 icsi-forsøg før det lykkedes, og jeg er blevet opereret 3 gange.... og ved ikke om jeg nogensinde får nr 2....
hvor slemt er det med dig?
hey
jeg fik først min koncenteret for et år siden og der var jeg til skanning for at jeg skulle have tjekket for en operation:(
men da lægen skannet mig, lå der lige pluselig en lille baby der inde:D så det var en god skanning:D men jeg fik afvide at jeg skulle nyde min graviditet for det var nok den enest jeg fik lov og opleve da de kunne se at min cysler udviklet sig hurtig. og jeg ville være heldig at jeg slap for operation i denne omgang de mine cysler ville komme med ud ved fødselen.
også har jeg fået en spiral op som skal hjælpe med at holde cyslerne nede.. som jeg skal til tjek med om et år:D
har du fået noget for og hjælpe dig..
men min lyder ikke så slem som din(H)
jeg fik mit konstateret da jeg var 20, så har levet med det i min 11 år.... Og ja - mit er slemt, men det var vi forberedte på, og vi vidste også vi skulle have hjælp til at opnå graviditet.... Men derfor har det jo været træls indimellem allligevel....
efter min sidste operation blev jeg også forslået hormonspiral - men fordi vi ville prøve med nr 2 et års tid efter Lasse kom, synes de jeg skulle vente til nr 2 er kommet. Indtil da kunne jeg så se om jeg kunne holde det nede med p-piller.... netop for at holde blødninger væk.. Men jeg har ikke haft det sååå mange gang, da jeg jo har ammet.
Men planerne om nr 2 er udskudt lidt af mange årsager, så jeg skal faktisk lige have det drøftet med lægen, om hvad vi gør...
Jannie
ja det vil jeg gerne tro og vil også gerne tro det har været hårdt at i skulle have hjælp til og få sit største ønske opfyldt, den dejlige lille fyr i har fået jer(L) har set billeder af ham(L)
jeg har også fået p-piller mod min sygdom men det har ikke hjulpen en disse det var inde de fandt ud af at jeg havde den...sygdom..
jeg vil sige at spiralen har hjulpen mig, den eneste ulempe der, er at jeg har haft min mens i 14dage nu8D det er træls..:(
14 dage??8(
Så skal jeg skiseme ikke have spiral, tsk tsk.... ej, ved godt de siger der kan være lidt start problemer - håber da for dig det bliver bedre...
Jannie
ja det er sku ikke hold bart i længden.. og min mand er ved at gå ud af sit gode skind:D:D:D
ja og en af dem er at ens mens enden bliver væk eller virkelig kommer og jeg er så den uheldige hvor den VIRKELIG kommer:(
Jeg fik for 7 år siden, der der p-stav i armen som holder i 4 år... Der sagde min læge, at der kunne ske 4 ting.
1. min mens blev væk i 4 år
2. ingen forskel
3. normal blødning
4. længere varende blødninger...
Mit blev så punkt 2 og 4 og hold kæft jeg blødte meget og i lang tid
Så den røg ud efter at have blødt i 6½ måned med 3 dages pause...
Men nu er jeg på perlutex, som opretter en cyklus hos mig... Hvis jeg ikke tog dem, ville der gå flere måneder før min mens kom og når den så var der, så varede den i flere måneder... Så længe leve perlutex haha
Knus(H)
Anmeld