menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor gammel var du første gang du fik din mentrution?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.012 visninger
43 svar
0 synes godt om
21. september 2008

Fam. Madsen

hey

jeg er nysgerrig efter og høre hvor gammel i var første gang i fik jeres menstrution??

jeg selv var ikke ret gammel jeg var 12år da jeg fik min..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2008

Becks

Hey...

Jeg fik min da jeg var 14, samme dag som jeg skulle konfirmeres :-o

Knus Beck(H)

Anmeld

21. september 2008

Fam. Madsen

Beck skriver:

Hey...

Knus Beck(H)

ej hvor en træls dag og få det8D8D

knus (H) sandra

Anmeld

21. september 2008

Becks

ungmor2008 skriver:

Beck skriver:

Hey...

Knus Beck(H)

knus (H) sandra

Haha ja meget... Jeg løb skrigende ned til min far og sagde jeg blødte... Så spurgte han så dumt om, om jeg ikke bare havde fået underlivsbetændelse haha... Så min far blev kastet rundt på div. tankstationer efter bind, fordi der var storstrejke så havde de bare ingen nogen steder haha(H)

Anmeld

21. september 2008

Fam. Madsen

Beck skriver:

ungmor2008 skriver:

Beck skriver:

Hey...

Knus Beck(H)

knus (H) sandra

Haha ja meget... Jeg løb skrigende ned til min far og sagde jeg blødte... Så spurgte han så dumt om, om jeg ikke bare havde fået underlivsbetændelse haha... Så min far blev kastet rundt på div. tankstationer efter bind, fordi der var storstrejke så havde de bare ingen nogen steder haha(H)

haha.. typisk mænd og tænke på alt andet end lige at det kunne være ens mens der var kommet:D:D

det er så træls når man ikke kan få nogen bind..:D:D(H)(H)

men det blev forhåbenlig en god dag aflige vel:D

Anmeld

21. september 2008

Becks

ungmor2008 skriver:

Beck skriver:

ungmor2008 skriver:

Beck skriver:

Hey...

Knus Beck(H)

knus (H) sandra

haha.. typisk mænd og tænke på alt andet end lige at det kunne være ens mens der var kommet:D:D

Det gjorde det ja... Glemmer den aldrig (L)

puh det er 10½ år side, føler mig ligepludselig meget gammel haha

Anmeld

21. september 2008

heaven

jeg var 13..................;) og følte mig pludselig meeeeget voksen, hehe.. og jeg kan huske at jeg syntes det var lidt træls, jeg ikke havde ondt, når jeg havde det. Blev misundelig, når min bedste veninde fortalte hun havde lændesmerter osv - jeg mente åbenbart at det "skulle" man have?? - hvor underlig kan man være....8D

Jannie

Anmeld

21. september 2008

Fam. Madsen

Beck skriver:

ungmor2008 skriver:

Beck skriver:

ungmor2008 skriver:

Beck skriver:

Hey...

Knus Beck(H)

knus (H) sandra

Det gjorde det ja... Glemmer den aldrig (L)

puh det er 10½ år side, føler mig ligepludselig meget gammel haha

nej det er helt sikker en dag man vil huske resten af sit liv(L)

ja det er helt underligt jeg har også haft min i 10år nu, puha.. tænk sig det er sku engenlig mange år og vi kommer til og have den i mange år endnu:(:D

Anmeld

21. september 2008

Fam. Madsen

heaven skriver:

jeg var 13..................;) og følte mig pludselig meeeeget voksen, hehe.. og jeg kan huske at jeg syntes det var lidt træls, jeg ikke havde ondt, når jeg havde det. Blev misundelig, når min bedste veninde fortalte hun havde lændesmerter osv - jeg mente åbenbart at det "skulle" man have?? - hvor underlig kan man være....8D

Jannie

oki.. ja det er engelig underligt at du var det:D:D

jeg kan huske at jeg havde ondt i underlivet og viste ikke hvad der sket, så jeg begynde at græde:)

og sener for et år siden fandt lægerne så ud af at jeg har endermetriodes i mit underliv som giver mig de smerter hver gang jeg har menstrution:(

Anmeld

21. september 2008

Becks

heaven skriver:

Jannie

Haha ja, den kender jeg godt...
Min veninde blev simpelthen så syg hver gang hun havde den, og jeg sys det var noget mærkeligt noget at hun havde det, når nu jeg ikke havde ondt... haha

Men det er så kommet godt igen vil jeg sige, nu har hun ikke ondt mere men det har jeg - Tror man skal passe på hvad man ønsker sig hihi

knus (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.