Er det bare mig? (Et buttet mavespørgsmål)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2011

Sof

MaybeBaby skriver:

Mange tak for det fine kig. Ih, så flot en mave.  Og kan sagtens se hvad du mener! Tak

Velbekommen og tak for komplimenten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2011

princessnanna

jeg havde allerede mave på inden jeg vidste at jeg var gravid q:

og jeg er nu 15+2 og det ligner jeg er højgravid såå , det er ikke bare dig

jeg var hverken buttet eller stor inden jeg blev gravid (:

Anmeld

28. februar 2011

millesofie

MaybeBaby skriver:

Nu har jeg set på nogle mavebilleder herinde, hvor folk er 10-12 uger henne.

Jeg har altid selv været lidt buttet, men jeg synes at jeg i 7. uge har større mave end så mange af de billeder, jeg har set, hvor de er længere henne end mig. Og det er ikke bare lidt blæver sådan rundt omkring, men sådan lige midt på maven. Ja, selv da jeg for nogle dage siden fortalte mine kollegaer/chefer den glædelige nyhed, så var der én, der sagde, at hun havde haft det på fornemmelsen, da min mave havde sat sig lidt anderledes. OG OG OG der havde været en fast kunde i butikken, der havde spurgt, om jeg ikke var gravid? Farvel farvel til at kunne holde det hemmeligt i den næste 1½ måneds tid!

Kan det have noget at gøre med, at jeg har vejet 115 kg engang og maven er vant til at have været ret så stor? Vejer omkring de 85 nu.

Min kæreste griner bare og siger, at det må være fordi, det er tvillinger(!!!)

Andre buttede, der kender til det?

/Mette - der nok ender som badebold!

jeps jeg voksede også hurtigt men det sløvede lidt af da jeg kom længere hen, men man kunne se det tidligt

vejede 80 da jeg blev gravid og havde tabt mig 10 kg inden graviditeten

Anmeld

3. marts 2011

Rebecca55

MaybeBaby skriver:

Nu har jeg set på nogle mavebilleder herinde, hvor folk er 10-12 uger henne.

Jeg har altid selv været lidt buttet, men jeg synes at jeg i 7. uge har større mave end så mange af de billeder, jeg har set, hvor de er længere henne end mig. Og det er ikke bare lidt blæver sådan rundt omkring, men sådan lige midt på maven. Ja, selv da jeg for nogle dage siden fortalte mine kollegaer/chefer den glædelige nyhed, så var der én, der sagde, at hun havde haft det på fornemmelsen, da min mave havde sat sig lidt anderledes. OG OG OG der havde været en fast kunde i butikken, der havde spurgt, om jeg ikke var gravid? Farvel farvel til at kunne holde det hemmeligt i den næste 1½ måneds tid!

Kan det have noget at gøre med, at jeg har vejet 115 kg engang og maven er vant til at have været ret så stor? Vejer omkring de 85 nu.

Min kæreste griner bare og siger, at det må være fordi, det er tvillinger(!!!)

Andre buttede, der kender til det?

/Mette - der nok ender som badebold!

Tror det er meget forskelligt hvor meget man strutter.

Så vidt jeg har forstået, handler det også meget om hvordan baby/bayerne ligger i maven. Jeg venter trillinger i 20+5 uge og er ikke meget større end mange der venter en, det siger de er fordi de ligger dybt. For normalt ville de fleste trillinge gravide være meget store allerede nu.

Men tillykke ellers med den lille spire i din mave...

Anmeld

3. marts 2011

MaybeBaby

Rebecca55 skriver:

Tror det er meget forskelligt hvor meget man strutter.

Så vidt jeg har forstået, handler det også meget om hvordan baby/bayerne ligger i maven. Jeg venter trillinger i 20+5 uge og er ikke meget større end mange der venter en, det siger de er fordi de ligger dybt. For normalt ville de fleste trillinge gravide være meget store allerede nu.

Men tillykke ellers med den lille spire i din mave...

Mange tak, du Ja, du ser ikke ud til at være vildt langt henne, så du har ret i, at det er SÅ forskelligt fra mavse til mavse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.