Er det bare mig? (Et buttet mavespørgsmål)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.623 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. januar 2011

MaybeBaby

Nu har jeg set på nogle mavebilleder herinde, hvor folk er 10-12 uger henne.

Jeg har altid selv været lidt buttet, men jeg synes at jeg i 7. uge har større mave end så mange af de billeder, jeg har set, hvor de er længere henne end mig. Og det er ikke bare lidt blæver sådan rundt omkring, men sådan lige midt på maven. Ja, selv da jeg for nogle dage siden fortalte mine kollegaer/chefer den glædelige nyhed, så var der én, der sagde, at hun havde haft det på fornemmelsen, da min mave havde sat sig lidt anderledes. OG OG OG der havde været en fast kunde i butikken, der havde spurgt, om jeg ikke var gravid? Farvel farvel til at kunne holde det hemmeligt i den næste 1½ måneds tid!

Kan det have noget at gøre med, at jeg har vejet 115 kg engang og maven er vant til at have været ret så stor? Vejer omkring de 85 nu.

Min kæreste griner bare og siger, at det må være fordi, det er tvillinger(!!!)

Andre buttede, der kender til det?

/Mette - der nok ender som badebold!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2011

TbCp

De første uger af min graviditet var jeg enormt oppustet så min mave så også ret stor ud.... men på et tidspunkt forsvandt det så igen og der var nogle uger hvor man intet kunne se... og så først omkring uge 15 eller deromkring begyndte den så rigtig at vokse.

Anmeld

27. januar 2011

NinaE

De kloge siger jo, at hvis man har født én gang før, så bliver maven hurtigt større anden gang, fordi mavemusklerne hurtigere giver sig, når maven har været stor før. Tænker det må være lidt det samme, hvis man har været overvægtig?

Anmeld

27. januar 2011

*Sabine*

jeg kunne på ingen måde skjule det da jeg var i uge 7. min mave var vildt oppustet hele tiden. men fra uge 10-14 faldt den en del (jeg tabte også 5 kg pga. kvalme og opkast). men nu er den begyndt at vokse igen og går ind i uge 16 imorgen.

Anmeld

27. januar 2011

SussieThyssen

MaybeBaby skriver:

Nu har jeg set på nogle mavebilleder herinde, hvor folk er 10-12 uger henne.

Jeg har altid selv været lidt buttet, men jeg synes at jeg i 7. uge har større mave end så mange af de billeder, jeg har set, hvor de er længere henne end mig. Og det er ikke bare lidt blæver sådan rundt omkring, men sådan lige midt på maven. Ja, selv da jeg for nogle dage siden fortalte mine kollegaer/chefer den glædelige nyhed, så var der én, der sagde, at hun havde haft det på fornemmelsen, da min mave havde sat sig lidt anderledes. OG OG OG der havde været en fast kunde i butikken, der havde spurgt, om jeg ikke var gravid? Farvel farvel til at kunne holde det hemmeligt i den næste 1½ måneds tid!

Kan det have noget at gøre med, at jeg har vejet 115 kg engang og maven er vant til at have været ret så stor? Vejer omkring de 85 nu.

Min kæreste griner bare og siger, at det må være fordi, det er tvillinger(!!!)

Andre buttede, der kender til det?

/Mette - der nok ender som badebold!

Nogle er store, andre er små. Nogle ligner en elefant fra dag et (mig) og andre har kun en lille fodbold midt på maven når de er højgravide selvom maven indeholder et 6 kgs barn (min kusine)
Så det er SÅ forskelligt.
Så strut du bare med maven..det er da dejligt

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. januar 2011

MaybeBaby

Mange mange mange tak for de dejlige svar. Det trøster lidt at vide. Badebolden her er glad

/Mette

Anmeld

27. januar 2011

Sof

Jeg vejede 72 da jeg blev gravid og vi kunne se det allerede inden jeg testede positiv.

Godt nok er det også mit andet barn, men det var det samme med min datter, dog ikke så tidligt i graviditeten. Men for mit vedkommende er det fordi min livmoder ligger meget yderligt, så jeg vokser ud af fra starten, så jeg ender med at blive meget stor, men stadig kunne ligge på ryggen, fordi livmoderen ligger så langt ude at den ikke presser på noget indvendigt

Anmeld

27. januar 2011

MaybeBaby

Sof skriver:

Jeg vejede 72 da jeg blev gravid og vi kunne se det allerede inden jeg testede positiv.

Godt nok er det også mit andet barn, men det var det samme med min datter, dog ikke så tidligt i graviditeten. Men for mit vedkommende er det fordi min livmoder ligger meget yderligt, så jeg vokser ud af fra starten, så jeg ender med at blive meget stor, men stadig kunne ligge på ryggen, fordi livmoderen ligger så langt ude at den ikke presser på noget indvendigt

Åh, det kunne være rart! Dejligt med lidt viden om hele dette her bulen ud halløj

Anmeld

27. januar 2011

Sof

MaybeBaby skriver:

Åh, det kunne være rart! Dejligt med lidt viden om hele dette her bulen ud halløj

Min kæreste har lagt billeder herind af min mave, der kan du se hvad jeg mener. Tråden hedder Spunken i Sof 

Anmeld

27. januar 2011

MaybeBaby

Sof skriver:

Min kæreste har lagt billeder herind af min mave, der kan du se hvad jeg mener. Tråden hedder Spunken i Sof 

Mange tak for det fine kig. Ih, så flot en mave.  Og kan sagtens se hvad du mener! Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.