Ekstreme samlere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Darling<3

o1Mutte skriver:

Hvad er det for noget ? Har ikke den kanal.. :/ Nu blev jeg jo nysgerrig...

Det er et program om folk, der er ekstreme samlere, og de samler på alt!

Første progam de sendte, var en mor, som ikke kunne få sig selv til at smide noget som helst ud, hun havde alt lige fra gammelt mælk, 20års gammelt tøj, brugte baby bler(henders børn er nu omkring 13). Det er sindsygt ulækkert, og bestemt ikke for sarte sjæle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

L.J.L

SanneBoe skriver:

På TV3......

FØJ

Hende der var der i sidste program, hun var jo syg i roen! Så måtte hun liiiige undersøge det gamle rådne græskar før det blev smidt ud, for det kunne jo være der liiiige gemte sig nogle frø som kunne genbruges!? WTF??!!

Anmeld

26. januar 2011

Hvem?

Valkyrien skriver:

Nej, det er første gang jeg ser det. Er normalt til møde om onsdagen, men er syg idag. Så er derfor hjemme. Programmet  gør det ikke ligefrem bedre på kvalmen..

Men det lyder virkelig klamt sidste gang..

Det var simpelthen så vammelt, hun gemte alt mad og det lå OVERALT, f.eks. havde hun et meget meget gammel græskar, der lå helt smattet ud på gulvet, da de fjerner det (med maske og handsker vel og mærke) står hun klar og stikker hånden i det, da hun ville have nogle kerner fra det....... UF! Og det var endda det der var mindst ulækkert i udsendelsen, ej det var klamt.

Anmeld

26. januar 2011

Hvem?

linselouise skriver:

Hende der var der i sidste program, hun var jo syg i roen! Så måtte hun liiiige undersøge det gamle rådne græskar før det blev smidt ud, for det kunne jo være der liiiige gemte sig nogle frø som kunne genbruges!? WTF??!!

Ja, jeg kan sgu godt forstå ham der hjalp med at rydde op, måtte ud og trække luft og tage sig til maven, jeg havde virkelig kastet op i stråler hvis det var mig, normalt er jeg ikke sart, men det der var li grænsen for mig..

Anmeld

26. januar 2011

Darling<3

SanneBoe skriver:

Det må være forfærdeligt at have det sådan, men at leve på den måde.... blir helt dårlig....

Det er du ikke ene om!

Jeg er heltsikker på at jeg aldrig får den sygdom, hader rod og gamle ting

Anmeld

26. januar 2011

Faith

Det er for VILDT!!!! Hvordan kan man leve sådan??? Hvor må der stinke hos hende med alle kattene

Anmeld

26. januar 2011

eElak

jeg har det kørende i baggrunden, men har ikke fulgt med... 

Tror at når det er ude i sådanne ekstremer, så er det ikke fordi de er dovne.. Det er noget psykisk som gør at de samler / ikke kan skille sig af med alle de ting... 

Synes det er synd.. 

det er rigeligt hvad jeg ser at min far samler/ikke smider ud.. og det er ikke klamt, der er bare MANGE MANGE ting... jeg er vokset op i en form for samlerfamilie, så kan da også have en tilknytning til mine egne ting.. men har ikke alt muligt stående som jeg ikke bruger... sådan fremme i hvert fald.. ;-)

Anmeld

26. januar 2011

DStreet

Har lige siddet og set det sammen med min kæreste. Det var en anderledes oplevelse som hverken jeg, eller hende, behøver at udsætte os selv for igen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.