Vi er gift og det giver mig følelsesmæssig og økonomisk sikkerhed.
Følelsesmæssigt fordi jeg ved at han ikke bare kan tage sit tøj og skride! Det er en lang proces at blive skilt og jeg håber på at han ville komme på andre tanker i løbet af den proces, hvis det nogen sinde skulle komme der til.
Det giver også tryghed at vide at han ret faktisk har har lyst til at fri til mig og han har sagt JA til at ville dele resten af sit liv med mig. Han VIL mig virkelig!!!
Det giver økonomisk tryghed på den måde at vi skal dele alt. Jeg går hjemme og han tjener penge, men skulle vi blive skilt skla jeg have halvdelen fordi vi er gift. (var vi ikke gift, så var det hele hans).
Det giver mig økonmisk tryghed at vide, at hvis han skulle gå hen og dø, så arver jeg så meget at jeg kan blive boende i huset med børnene. Hvis vi ikke var gift, skal pengene 'låses' inde indtil børnene fylder 18 år, og jeg har ikke råderet over dem.
-og derudover er det bare skønt at have en stor og særlig dag at tænke tilbage på!!! og minde hinanden om hvor fantastisk det var.
Vi har nu været gift i 8½ år, og vi synes stadig at vores bryllup var det mest fantastisk man overhovedet kan forestille sig!!!
Anmeld