quar20 skriver:
1000 tak...!! Har bare følt mig så.. Øhh forkert på den fordi jeg så gerne vil amme..!! I nat og indtil videre er dog gået helt fantastisk.. Har kunnet strække måltiderne med 2½times mellemrum
også har det været nok 
Åh, det lyder dejligt! Tillykke med at de allerede har vendt.
Da jeg læste dit indlæg kom jeg til at tænke på en rigtig god veninde jeg har. Hun har 3 børn, og havde store ammeproblemer med den første. Hun har senere sagt, at hun ville ønske at hun med den første havde vidst (og troet på) at babyer nogle gange kan græde og være utrøstelig uden at det betyder at de er sultne. med den første, der troede hun hver gang at han græd og hun ikke kunne trøste, at det var fordi han var sulten. Hun gav ham en flaske (grædende) som han bare slugte. Nogle gange gylpede han det op igen, og græd hjerteskærrende igen..og hun var dybt frustreret.
Det kan være rigtig svært at tyde babyers gråd! -og hvis ansgsten for om de får mad nok, ligger og lurer lige under overfalden, så er det måske det man tænker på hver gang.
Nå, det var et totalt sidespor!
Tilllykke med at der nu går 2½ time mellem måltiderne, og husk på at du kan altid ringe til en ammerådgiver! De er også hjemme i dagtimerne!
Anmeld