Hej piger..
Har inderligt brug for et råd..
Amningen har været en kamp for mig fra dag 1, men der har været nogle perioder hvor det bare har været helt fantastisk.. 
MEN MEN nu sidder jeg her, Liam er 10 uger gammel, vi havde lige fået indført at han spiste hver 2½ time/hver 3time..!! OGSÅ OM NATTEN
- MEN MEN de sidste 3 dage er gået HELT af H til..!! Han spiser HVER TIME IGEN, og han sover MEGET MEGET lidt..!! Faktisk går det mig så meget på at jeg har været så ked og grædt flere gange..!! Har bare ønsket den her amning SÅ LÆNGE, men har virkelig kæmpet for den.. Men nu ja nu syntes jeg bare det hele falder på jorden..!! Bliver ved med at lægge ham til brystet for har virkelig ikke lyst til flaske..!! Men igår aftes måtte jeg opgive og der spiste han 60ml og sov 3 timer i træk..!! Så fik han bryste derefter også spiste han hver time..!!
Har i nogle forslag til hvad jeg kan gøre - ja hvad ville i gøre?
Gør jeg noget galt eller?.. Brysterne når jo ikke at blive fyldte når han spiser hver time, så han blir godt sur når der ikke er mere..!! Og strækker jeg den som jeg har prøvet så SKRIGER han voldsomt UDEN STOP indtil han får brystet...
Anmeld