Lillepigens værelse ENDELIG færdigt! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

Lou87

Noneother skriver:

Haha det forstår man jo ikke. Jeg er osse sådan helt  på mit, men nu mangler jeg kun borten. -og jeg dutter bare ikke til sådan noget gylle altså!!

Hehe nej var også glad for min stedfars hjælp - han er ikk maler eller noget.. men bare go til det

Så det var bare li og smide kærestens lange vatterpas op på væggen og så tog min stedfar og fuldte det med malertapen hele vejen rundt - ret nemt men havde heller ikk ku gøre det selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Zafir

Lou87 skriver:

Intet mindre ku gøre det hehe
Mangler mere plads!!

Man kan aldrig få for meget plads hihi...

Anmeld

6. marts 2011

Noneother

Lou87 skriver:

Hehe nej var også glad for min stedfars hjælp - han er ikk maler eller noget.. men bare go til det

Så det var bare li og smide kærestens lange vatterpas op på væggen og så tog min stedfar og fuldte det med malertapen hele vejen rundt - ret nemt men havde heller ikk ku gøre det selv!

Jeg tror osse bare jeg bestikker mig fra det... Min bedste venindes mor er ret sej til sådan noget, så mon ikke man ku  ovetale hende? ... Det er bare at vise hende babyen, så mister hun forstanden.

Den effekt har de på folk!

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Zafir skriver:

Man kan aldrig få for meget plads hihi...

Haha NEJ!
Jeg troede jeg blev tilfreds da vi flyttede fra vores lejlighed på 62 kvm til rækkebus på 103 kvm.. Men nej Suk et luksusdyr man blir

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Noneother skriver:

Jeg tror osse bare jeg bestikker mig fra det... Min bedste venindes mor er ret sej til sådan noget, så mon ikke man ku  ovetale hende? ... Det er bare at vise hende babyen, så mister hun forstanden.

Den effekt har de på folk!

Hahaha totalt lusket
No wonder hvorfor du har valgt et diskret brugernavn griner.

Ej spøg til side.. Det er da bare og prøve og fedte sig ind.
Jeg måtte også pænt håbe på og  for at min stedfar ville hjælpe, så var lækkert han gad

Anmeld

6. marts 2011

Zafir

Lou87 skriver:

Haha NEJ!
Jeg troede jeg blev tilfreds da vi flyttede fra vores lejlighed på 62 kvm til rækkebus på 103 kvm.. Men nej Suk et luksusdyr man blir

Så bygger man bare til (sagde hun på 9. år i hus hehe).

Anmeld

6. marts 2011

Noneother

Lou87 skriver:

Hahaha totalt lusket
No wonder hvorfor du har valgt et diskret brugernavn griner.

Ej spøg til side.. Det er da bare og prøve og fedte sig ind.
Jeg måtte også pænt håbe på og  for at min stedfar ville hjælpe, så var lækkert han gad

Ja jeg er meeega lusket  -Det lige mig!

Haha ej det er sgu dejligt der er nogle søde mennesker der gider hjælpe en engang imellem, når man selv er SÅ ekstremt handicappet til sådan nogle ting. Man vil jo gerne gøre noget ud af de små menneskers værelse.

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Zafir skriver:

Så bygger man bare til (sagde hun på 9. år i hus hehe).

Hahaha .. ja man kan godt høre du er husejer

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Noneother skriver:

Ja jeg er meeega lusket  -Det lige mig!

Haha ej det er sgu dejligt der er nogle søde mennesker der gider hjælpe en engang imellem, når man selv er SÅ ekstremt handicappet til sådan nogle ting. Man vil jo gerne gøre noget ud af de små menneskers værelse.

Lidt lusket må man vel nok være hæh

Men ja lige præcis, jeg havde ideen og fik hjælp til og udføre den.. Er heller ikk li så heldig og ha skruet mine hænder helt ordentligt på

Anmeld

6. marts 2011

Zafir

Lou87 skriver:

Hahaha .. ja man kan godt høre du er husejer

host host... ejer og ejer hihi... om 25 år eller noget, når det ikke er kreditforeningens mere

Men altså, så meget ejer, som man nu kan være på det tidspunkt i ens liv uden at være milionær

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.