Lillepigens værelse ENDELIG færdigt! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. marts 2011

JustAnotherName

4kløver skriver:

Syndes da lige du skulle se dette sygehus

Wow!! ..... Kan man SPISE dem ??    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2011

Anette&Sophia

super fint

- det er ikke at håbe, at din lille prinsesse ikke kan lide hello kitty, eller bliver træt af det hihi.

håber nu hello kitty stadig er på mode til november, så mangler vi bare at det er en lille pigeblyb der ligger i min mave :-)

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

anetteb skriver:

super fint

- det er ikke at håbe, at din lille prinsesse ikke kan lide hello kitty, eller bliver træt af det hihi.

håber nu hello kitty stadig er på mode til november, så mangler vi bare at det er en lille pigeblyb der ligger i min mave :-)

Mange tak

Og haha ja håber da hun ikk HADER den lille kat inderligt ihvertfald - men må bare nyde tiden nu her med temaet mens hun er så lille og ikk selv siger noget til det

Ja vi må da krydse fingre hvis du også ønsker dig sådan et tema  Altid spændende og finde ud af kønnet. Vi fik det vist ved en 3d scanning to måneder før hun kom ca. Var dejligt og gå og forholde sig til at vi sku ha en pige den sidste tid op til

Anmeld

6. marts 2011

Noneother

Hvor fint.  Hello kitty.

Kommer du lige hjem til mig og maler?

Anmeld

6. marts 2011

Anette&Sophia

Lou87 skriver:

Mange tak

Og haha ja håber da hun ikk HADER den lille kat inderligt ihvertfald - men må bare nyde tiden nu her med temaet mens hun er så lille og ikk selv siger noget til det

Ja vi må da krydse fingre hvis du også ønsker dig sådan et tema  Altid spændende og finde ud af kønnet. Vi fik det vist ved en 3d scanning to måneder før hun kom ca. Var dejligt og gå og forholde sig til at vi sku ha en pige den sidste tid op til

det kan jeg godt forstå
- jeg ville ikke kunne klare kun at købe neutralt tøj og andre ting.

den babyblå eller lyserøde farve skal være klar til lille blyb, ellers vil jeg få stress tror jeg :p

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

anetteb skriver:

det kan jeg godt forstå
- jeg ville ikke kunne klare kun at købe neutralt tøj og andre ting.

den babyblå eller lyserøde farve skal være klar til lille blyb, ellers vil jeg få stress tror jeg :p

Synes ikk der var særlig meget sødt neutralt tøj og det jeg havde købt brugte hun næsten ikk, fordi jeg synes der sku farve på

Hendes værelse blev først malet efter hun kom til dog..
Vi regnede først med hendes ankomst liiiidt senere, så vi stod midt i flytning og det hele.. puha

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Noneother skriver:

Hvor fint.  Hello kitty.

Kommer du lige hjem til mig og maler?

Hehe ja totalt hello kitty tema love it..
(hvilket dog resulterede i jeg står med dobbeltmøbler øv hehe)

Hmmmmmmm - tror jeg ikk liiii du ska regne med
Jeg er ikk den person med den største tålmodighed og savsmuldstapet og maling med kanter.. det bare noget lort!!
Og det der princess der står mellem borten og den halve malede væg - ja det var også bare besværligt!!
Så tror min kvote af tålmodighed til maling arb for det næste lange tid er opbrugt haha

Anmeld

6. marts 2011

Zafir

Rigtig pige værelse skønt.

Anmeld

6. marts 2011

Noneother

Lou87 skriver:

Hehe ja totalt hello kitty tema love it..
(hvilket dog resulterede i jeg står med dobbeltmøbler øv hehe)

Hmmmmmmm - tror jeg ikk liiii du ska regne med
Jeg er ikk den person med den største tålmodighed og savsmuldstapet og maling med kanter.. det bare noget lort!!
Og det der princess der står mellem borten og den halve malede væg - ja det var også bare besværligt!!
Så tror min kvote af tålmodighed til maling arb for det næste lange tid er opbrugt haha

Haha det forstår man jo ikke. Jeg er osse sådan helt  på mit, men nu mangler jeg kun borten. -og jeg dutter bare ikke til sådan noget gylle altså!!

Anmeld

6. marts 2011

Lou87

Zafir skriver:

Rigtig pige værelse skønt.

Intet mindre ku gøre det hehe
Mangler mere plads!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.