Hvad laver i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Lou87

MissChrista skriver:

hej damer. Sad bare lige og tænkte over hvad I laver herinde på baby.dk.. Eller rettere når I ikke er på baby.dk ;P

Altså om I prøver at blive gravide, er gravide, er på barsel med baby, er færdig på barsel og tilbage på arbejde eller hjemmegående eller ingen af delene
Ren nysgerrighed

På barsel med baby - skal tilbage på arbejde til juli..
Og jeg glæder mig IKKE.. Bare tanken om ikk og sku følge hendes udvikling hver dag! ØV

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

SussieThyssen

MissChrista skriver:

hej damer. Sad bare lige og tænkte over hvad I laver herinde på baby.dk.. Eller rettere når I ikke er på baby.dk ;P

Altså om I prøver at blive gravide, er gravide, er på barsel med baby, er færdig på barsel og tilbage på arbejde eller hjemmegående eller ingen af delene
Ren nysgerrighed

Ja..den gamle her må vel nødvendigvis svare "Andet".

Og ellers..jamen så er jeg jo stadig mor, har stadig børn, selvom de 2 af dem er voksne, og så har jeg børnebørn.
Det interesserer mig også at læse og lytte til alle jeres erfaringer og at dele lidt af mine.
Og så elsker jeg samværd med mennesker, store som små, unge som gamle.
Og da jeg kom forbi den aften, da Zafir fødte, faldt jeg totalt for stemningen, siden og alle jer, og ja..så har jeg været her siden
Love you all

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. januar 2011

MariaJ

Jeg er lige begyndt på arbejde igen efter at have været på barsel med min datter . Jeg har været herinde siden jeg var gravid, og regner med at blive hængende læææænge endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.