Hvad laver i ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad laver I ??? (hvis man kan spørge sådan ;P) Man må gerne svare i flere felter, hvis man laver flere af tingene.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.246 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Mor Christa

hej damer. Sad bare lige og tænkte over hvad I laver herinde på baby.dk.. Eller rettere når I ikke er på baby.dk ;P

Altså om I prøver at blive gravide, er gravide, er på barsel med baby, er færdig på barsel og tilbage på arbejde eller hjemmegående eller ingen af delene
Ren nysgerrighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Mor Christa

Og nå ja - jeg er selv på barsel med min lille dreng, Victor, som er 1,5 mdr gammel. Det er SKØNT og jeg nyder at være på barsel - frygter helt at skulle tilbage til studiet til sommer hehe.

Anmeld

26. januar 2011

birthee

Jeg er gravid, med 10 uger til termins-datoen... Pt. er jeg sygemeldt, pga bækkenløsning... Når jeg er færdig med barsel, skal jeg finde mig et job...

Anmeld

26. januar 2011

LRJ

Jeg er på barsel lidt endnu, starter på fjernstudie her den 5. februar

Anmeld

26. januar 2011

oo

jeg er på barsel med Sol.

men jeg brugte også siden da vi var i behandling, da jeg var gravid og jeg kommer også til at bruge siden når jeg er på orlov og når jeg starter studiet op igen.

ganske enkelt: der skal en del til før jeg dropper baby.dk

Anmeld

26. januar 2011

maria_wlt

Jeg er på ferie og derefter barsel

Anmeld

26. januar 2011

Caroline86

jeg har svaret andet!

Jeg er på barsel uden baby Laura er startet i vuggestue og jeg starter skole igen på tirsdag

Anmeld

26. januar 2011

Thalia

Jeg arbejder på Aalborg universitet

Vores yngste søn bliver 2 på mandag, så her er detlænge siden der har været barsel. Jeg elskede det, og jeg håber det bliver min tur igen om 1½ års tid

Anmeld

26. januar 2011

B&J

jeg har trykket andet min barsel er slut og skal på kommunen imorgen i praktik fordi jeg håber af hele mit hjerte jeg skal under kniven og der efter så søger jeg arbejde jubii glæder mig

Anmeld

26. januar 2011

JustAnotherName

Jeg er færdig med barsel og igang med skole/uddannelse og praktik/job.

Pt. er jeg ude i praktik (varighed 4 mdr), hvor jeg arbejder på et plejehjem kl. 7-15 næsten alle hverdage.

Ellers går jeg i skole klokken 8:30-14, og læser lektier (varighed 2 mdr).

Derudover er jeg mor til mine to piger på 3 år og 1½ år .....Min mand arbejder skiftende dage i døgnvagter, så jeg er jævnligt alene med børnene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.