Nogle ansatte på et apotek??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

foto på lærred

Jeg ringde engang til apoteket og der kunne de slå mig op og fortælle mig det. Men ved ikke om dette er normal praksis, men måske du kunne prøve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Fines mor

birthee skriver:

Mener bare den skal være udspecificeret, for at man kan se hvor meget den medicin man søger tilskud til, koster... CTR-saldoen er jo gældende for alt tilskuds-berettiget medicin...

Det er ikke helt nemt for den enkelte forbruger at gennemskue!

Anmeld

26. januar 2011

Fines mor

KaLee skriver:

Der er et punkt som hedder medicintilskud... 

men det var kun for indeværende år, fandt jeg ud af.... 

ellers må du ringe til dem som står for CTR registret... som jeg ikke aner hvem er ;-)

Der må være nogle på mit apotek som kan regne den ude, for jeg skal jo skrive det ind som en udgift når jeg søger om merudgift!

Anmeld

26. januar 2011

birthee

Fines mor skriver:

Det er ikke helt nemt for den enkelte forbruger at gennemskue!

Absolut ikke!!! Men de skulle altså kunne hjælpe med det på apoteket... de kan nok ikke lige gøre det fra det ene øjeblik til det andet, men hvis du nu går derned imorgen, kan det være de kan have det klart til fredag/lørdag... Jeg ved ikke hvordan det er med det EDB-system de kører med idag, men vi skulle lige ha' en dags tid til det dengang...

Anmeld

26. januar 2011

Fines mor

birthee skriver:

Absolut ikke!!! Men de skulle altså kunne hjælpe med det på apoteket... de kan nok ikke lige gøre det fra det ene øjeblik til det andet, men hvis du nu går derned imorgen, kan det være de kan have det klart til fredag/lørdag... Jeg ved ikke hvordan det er med det EDB-system de kører med idag, men vi skulle lige ha' en dags tid til det dengang...

Ok jeg vil prøve at bede om et udtræk som går 1 år tilbage:-) Så kan jeg nemlig lave en beregning fremadrettet:-) Tak

Anmeld

26. januar 2011

Trine89

Jeg har en veninde som får et en oversigt over hvor meget hun køber for fordi hun får støtte fra kommunen.. men hvor hun får den fra ved jeg faktisk ikke.. :s men kan lige spørge hende af

Anmeld

26. januar 2011

eElak

Fines mor skriver:

Der må være nogle på mit apotek som kan regne den ude, for jeg skal jo skrive det ind som en udgift når jeg søger om merudgift!

medicinpriserne skifter hver 14. dag (eller kan skifte), så det er ikke sikkert... 

men når det gælder sådan noget, så må du godt komme med et "ca" tal.. 

Anmeld

26. januar 2011

Fines mor

KaLee skriver:

medicinpriserne skifter hver 14. dag (eller kan skifte), så det er ikke sikkert... 

men når det gælder sådan noget, så må du godt komme med et "ca" tal.. 

Jep det må blive et gennemsnit, da jeg jo ikke kan være sikker på en prisstigning i 2011:-) Så alt det jeg skal søge denne merudgift på er jo ca. baseret pt.

Anmeld

26. januar 2011

eElak

Fines mor skriver:

Jep det må blive et gennemsnit, da jeg jo ikke kan være sikker på en prisstigning i 2011:-) Så alt det jeg skal søge denne merudgift på er jo ca. baseret pt.

Jeg ville lave beregningen lidt over gennemsnittet... 

fik af vide da jeg skulle søge om tilskud til knægten at jeg godt kunne runde op på ansøgningen.... for man får jo kun penge til det man reelt bruger.. 

Anmeld

26. januar 2011

_-Kathrine-_

Hejsa :-)

Jeg er på et apotek og der kan vi udskrive en ctr-liste (dvs en liste over det beløb du har købt for indenfor ctr-tilskudsåret) og en ekspeditionsliste over hvilken medicin man har fået+hvad man har givet! Men hos os kan vi kun udskrive listen på det medicin du har fået hos os, så hvis du har købt flere forskellige steder, skal du rundt på samtlige apoteker hvor du har købt medicin... På ctr listen kan du dog se beløbene fra alle ekspedtioner - men kun beløb, ikke hvilket præparat du har fået...

Håber det gav mening, ellers spørg

Kathrine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.