Nogle ansatte på et apotek??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.504 visninger
22 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Fines mor

Er der nogle her, som ved om man kan få oplyst på apoteket hvormeget medicin man har købt for i 2010?

Jeg skal lave en beregning som kan bruges til at søge om merudgift på medicin, transport osv. i min kommune.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

eElak

prøv evt. at surfe lidt rundt her

https://www.sundhed.dk/Profil.aspx?id=68669.1060

du kan logge på med nemID

jeg har lige prøvet, og kan ikke lige finde det.. men prøv at skrive til supporten på siden og hør om det er muligt.... ?

Anmeld

26. januar 2011

Fines mor

KaLee skriver:

prøv evt. at surfe lidt rundt her

https://www.sundhed.dk/Profil.aspx?id=68669.1060

du kan logge på med nemID

jeg har lige prøvet, og kan ikke lige finde det.. men prøv at skrive til supporten på siden og hør om det er muligt.... ?

Mon ikke bare, at det er selve mærkerne indenfor medicin og ikke prisen? Jeg må lige forbi apoteket, men mener ikke jeg kunne få det oplyst sidste gang jeg spurgte. De kan oplyse CTR - men det giver jo ikke noget bud på pris om året!

Anmeld

26. januar 2011

birthee

Jeg mener nu godt man kan få at vide hvor meget man bruger på medicin... de kan jo gå ind og se hvad du har givet for medicinen, hvor meget der er givet i tilskud fra ctr-registret, og så få den reelle pris... mener helt bestemt det kunne lade sig gøre dengang jeg arbejdede på apotek...

Anmeld

26. januar 2011

Fines mor

birthee skriver:

Jeg mener nu godt man kan få at vide hvor meget man bruger på medicin... de kan jo gå ind og se hvad du har givet for medicinen, hvor meget der er givet i tilskud fra ctr-registret, og så få den reelle pris... mener helt bestemt det kunne lade sig gøre dengang jeg arbejdede på apotek...

Hmm det er jo den eneste måde jeg kan finde ud af, hvormeget jeg rent faktisk bruger om året på medicin!! Nå jeg må fordi dem.

Anmeld

26. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det står på bonen, hvis du har købt medicin på recept

Anmeld

26. januar 2011

Becks

Fines mor skriver:

Hmm det er jo den eneste måde jeg kan finde ud af, hvormeget jeg rent faktisk bruger om året på medicin!! Nå jeg må fordi dem.

Har du ikke din sidste bon? der står det på

Anmeld

26. januar 2011

Fines mor

Tutter skriver:

Der står kun indenfor CTR saldo, den skifter jo .. så vidt jeg ved.

Anmeld

26. januar 2011

birthee

Tutter skriver:

Mener bare den skal være udspecificeret, for at man kan se hvor meget den medicin man søger tilskud til, koster... CTR-saldoen er jo gældende for alt tilskuds-berettiget medicin...

Anmeld

26. januar 2011

eElak

Fines mor skriver:

Mon ikke bare, at det er selve mærkerne indenfor medicin og ikke prisen? Jeg må lige forbi apoteket, men mener ikke jeg kunne få det oplyst sidste gang jeg spurgte. De kan oplyse CTR - men det giver jo ikke noget bud på pris om året!

Der er et punkt som hedder medicintilskud... 

men det var kun for indeværende år, fandt jeg ud af.... 

ellers må du ringe til dem som står for CTR registret... som jeg ikke aner hvem er ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.