Nogen der foelger med i Jersey Shore?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Miamaja

Gittemor09 skriver:

jeg har set nogle afsnit af det..

men måske det bare er mig der er dum... men forstår ikke formålet?? hvorfor bor de der sammen? kender de hinanden på forhånd... og jeg kunne blive ved

Saa vidt jeg kan forstaa... Det er en gruppe unge med 'amerikansk/italiensk' oprindelse, med 'jersey accent' og de lever 'guido livsstilen' dvs tager til Jersey shore hver sommer for at feste og leve livet, samtidig med at det bliver filmet.

Her er en PINLIG for smag...

http://www.mtv.com/videos/misc/609942/jersey-shore-new-years-eve-sneak-peek.jhtml#series=2214&seriesId=29241&channelId=1&id=1655023

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Gittemor09

Miamaja skriver:

Saa vidt jeg kan forstaa... Det er en gruppe unge med 'amerikansk/italiensk' oprindelse, med 'jersey accent' og de lever 'guido livsstilen' dvs tager til Jersey shore hver sommer for at feste og leve livet, samtidig med at det bliver filmet.

Her er en PINLIG for smag...

http://www.mtv.com/videos/misc/609942/jersey-shore-new-years-eve-sneak-peek.jhtml#series=2214&seriesId=29241&channelId=1&id=1655023

ahaaa på den måde... ville nu ikke bryde mig om at udsætte mig selv på den måde... med druk og slagsmål hver aften... Gggg

Anmeld

26. januar 2011

Dinna88

Miamaja skriver:

Snooki, 'The situation, Pauly D og Vinnie, ja og saa JWOWW!  dette program er meget populaert herovre, og det er min 'guilty pleasure' hver torsdag!!

jeg eeeeeeeeeeeeelsker det det er så god underholdning.

..... Ubevidst begyndte jeg en dag at kalde min niece på 1 år for Snuggi (efter hvem mon...) og nu hedder hun så Nuggi

Anmeld

26. januar 2011

Ranarupta

Miamaja skriver:

Snooki, 'The situation, Pauly D og Vinnie, ja og saa JWOWW!  dette program er meget populaert herovre, og det er min 'guilty pleasure' hver torsdag!!

Jeg elsker det - og deres fist pumping!!

Anmeld

26. januar 2011

<3

Miamaja skriver:

det er saa stor en sensation, bl.a det mest sete show i hele MTV's historie og mange kendte tuner ind og er vilde med det. leonardo og ashton kutcher er blandt deres fans, ja og Obama naevnte "snooki' i en af hans taler. Efter ovenstaaende, maatte jeg se hvad det var for noget, og JA, det ligesom at se et 'train wreck' men samtidigt vildt sjovt!!

Jep det er et forfærdeligt dejligt show nemlig fordi man bare sidder og kan ikke fatte at det går så galt HELE TIDEN! hahah LOL følger ikke med som sådan men ser det hvis jeg falder over det!

Anmeld

26. januar 2011

Miamaja

Dinna88 skriver:

jeg eeeeeeeeeeeeelsker det det er så god underholdning.

..... Ubevidst begyndte jeg en dag at kalde min niece på 1 år for Snuggi (efter hvem mon...) og nu hedder hun så Nuggi

Snooky er HERLIG for hun kommer med de sjoveste replikker, synes jeg. Jeg var ved at falde ned af grin, da hun skaendes og siger til vedkommende: Jeg er maaske ikke saerlig hoj!, MEN jeg vil komme efter dig som en ' squirrel Monkey'. Det er da originalt talt Haha! 

Anmeld

27. januar 2011

Dinna88

Miamaja skriver:

Snooky er HERLIG for hun kommer med de sjoveste replikker, synes jeg. Jeg var ved at falde ned af grin, da hun skaendes og siger til vedkommende: Jeg er maaske ikke saerlig hoj!, MEN jeg vil komme efter dig som en ' squirrel Monkey'. Det er da originalt talt Haha! 

Haha, jaaa, hun er så sød

Og så er det bare så synd der hvor hun bliver kaldt tyk (kan ikke lige huske hvem af gutterne det er der gør det) Hun er noget for sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.