Nogen der foelger med i Jersey Shore?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. januar 2011

Miamaja

Snooki, 'The situation, Pauly D og Vinnie, ja og saa JWOWW!  dette program er meget populaert herovre, og det er min 'guilty pleasure' hver torsdag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

LenaJohansen

syntes jeg kender de fleste kanalers serier men ikke lige den.. Er den overhovedet i dk ?

Anmeld

26. januar 2011

twinny

jaah den er på MTV.... Jeg hader den... de er så snot dumme, at jeg får lyst til at smadre tv'et, når jeg ser det...... Magen til duller og stodder skal man lede længere efter...  Tænk man vil udstille sig selv sådan....  God jeg ikk er deres forældre...... Tak gudskelov for det.....

Jeg har noget bedre ting at tage mig til.....

Anmeld

26. januar 2011

Miamaja

LenaJohansen skriver:

syntes jeg kender de fleste kanalers serier men ikke lige den.. Er den overhovedet i dk ?

det er saa stor en sensation, bl.a det mest sete show i hele MTV's historie og mange kendte tuner ind og er vilde med det. leonardo og ashton kutcher er blandt deres fans, ja og Obama naevnte "snooki' i en af hans taler. Efter ovenstaaende, maatte jeg se hvad det var for noget, og JA, det ligesom at se et 'train wreck' men samtidigt vildt sjovt!!

Anmeld

26. januar 2011

Miamaja

Baby-støv skriver:

jaah den er på MTV.... Jeg hader den... de er så snot dumme, at jeg får lyst til at smadre tv'et, når jeg ser det...... Magen til duller og stodder skal man lede længere efter...  Tænk man vil udstille sig selv sådan....  God jeg ikk er deres forældre...... Tak gudskelov for det.....

Jeg har noget bedre ting at tage mig til.....

haha.. Ja, det kan du have ret i!! Det synes min mand ogsaa og ryster paa hovedet - det gider han ihvertfald ikke at se, saa naar guldklumpen og gemalen er gaaet i seng, ser mor jersey shore og er ved at falde ned af sofaen af grin.

Anmeld

26. januar 2011

twinny

Miamaja skriver:

haha.. Ja, det kan du have ret i!! Det synes min mand ogsaa og ryster paa hovedet - det gider han ihvertfald ikke at se, saa naar guldklumpen og gemalen er gaaet i seng, ser mor jersey shore og er ved at falde ned af sofaen af grin.

hee.... Jamen sådan er vi så forskellige....  

Jeg bliver bare så rasende indeni... kan simpelhen ikk holde det...

Anmeld

26. januar 2011

LIZO

så noget af sæson 2. alt alt for morsomt.. men nu sender det igen første omgang..

Anmeld

26. januar 2011

Gittemor09

Miamaja skriver:

Snooki, 'The situation, Pauly D og Vinnie, ja og saa JWOWW!  dette program er meget populaert herovre, og det er min 'guilty pleasure' hver torsdag!!

jeg har set nogle afsnit af det..

men måske det bare er mig der er dum... men forstår ikke formålet?? hvorfor bor de der sammen? kender de hinanden på forhånd... og jeg kunne blive ved

Anmeld

26. januar 2011

LenaJohansen

Miamaja skriver:

det er saa stor en sensation, bl.a det mest sete show i hele MTV's historie og mange kendte tuner ind og er vilde med det. leonardo og ashton kutcher er blandt deres fans, ja og Obama naevnte "snooki' i en af hans taler. Efter ovenstaaende, maatte jeg se hvad det var for noget, og JA, det ligesom at se et 'train wreck' men samtidigt vildt sjovt!!

aarh okay  er ikk den store mtv-seer 

Anmeld

26. januar 2011

o0sus0o

jeg har også set det nogle gange, synes nu også sådan noget er morsomt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.