positiv test, men med baby derhjemme!! andre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. januar 2011

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Var der også med min den første. Fik svangerskabs forgiftning og han blev taget ved akut kejsersnit.

Nr 2 fik jeg lov at føde selv. Blev sygemeldt da jeg var i uge 15 med hende og da jeg var i uge 40+6, efter 40 timer med de grumme veer, ja der fødte jeg en dejlig lille pige.

Men ja held og lkke med det

jeg har også fået at vide der nok bliver tale om sygemelding og masser af kontrol. hva så med varetagning påd en bette? altså blev du beordret i seng, eller måtte du "bare" ikke gå på arbejde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2011

Mullebergen

Jeg ville aldrig få børn så tæt men når I ikke har beskyttet jer, synes jeg da at I skal tage det med 

Anmeld

26. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

Anonym skriver:

mærkeligt spørgsmål måske, men min kan ikke gå når den lille kommer, hva så når man skal ud at gå, handle osv? man kan jo ikke gå med både barnevogn og klapvogn alene? altså jeg er sammen med kæresten, men han er jo på arbejde

jeg har sådan et søskende sæde til at spænde fast ovenpå barnevognen, det synes min søn er sejt (selvom han kan gå) jeg købte det i mødrehjælpen til 50,- og det er den bedste invistering jeg har gjort

Anmeld

26. januar 2011

Anonym trådstarter

MatildeS skriver:

Jeg ville aldrig få børn så tæt men når I ikke har beskyttet jer, synes jeg da at I skal tage det med 

vi har altid ønsket børn tæt på hinanden.. det mere nervøsitet om det gåt lige sådan som ved 1 graviditet..

Anmeld

26. januar 2011

Joan ( Smallie )

Anonym skriver:

jeg har også fået at vide der nok bliver tale om sygemelding og masser af kontrol. hva så med varetagning påd en bette? altså blev du beordret i seng, eller måtte du "bare" ikke gå på arbejde?

Knægten startet i dagpleje da han var 9 måneder så han var ikke hjemme om dagen jeg hentet ham og så var farmand kommet hjem når vi kom hjem.

Jeg havde bækkenløsning så det var jo meget begrænset hvad jeg kunne. Men han lærte hurtig jeg ikke kunne så meget. Og så forgik rigtig mange af de ting jeg lavet med ham på gulvet.

Jeg skulle passe meget på mit blodtryk også så det hele forgik i meget stille og roligt tempo og det lære de små altså rigtig hurtig.

Anmeld

26. januar 2011

mullesmith2

Jeg har tvillinger og det må da siges at være så tæt på hinanden som man kan komme hehe syntes bare det er lykkeligt med endnu en baby. Tillykke med det. Det bliver nok hårdt ingen tvivl om det men det er bare det værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.